26 veljače 2022

zalutala interkontinentalna raketa pogodila Mrčajevce

šta sam drugo mogao da uradim 16 dana pred državno u polumaratonu, nego da sednem na mtb i odvozam se tri i po sata.
imao sam i dva rekorda, jedan spust mi je opet ispao KOM jer očigledno nikad niko nije smeo da uđe u poluslepu krivinu brže, čak ni dok je asfalt bio podnošljiv, a sad kroz ove rupčage naročito nisu neke šanse da se obaraju rekordi.
no ja ga znam napamet plus koristim vreme dok korov nije olistao pa se barem drugi deo završne šikane dobro vidi.
drugi od dva spusta sam uspeo da završim na 4/4 mestu jer sam na pola stao da slikam planine i da to stavljam u fejzbuk stori, pa tako trojica imaju oko tri minuta a ja desetak. 
mislim da i tu imam puno bolje vreme na nekoj od starih Stravâ ali me mrzi da prekopavam gpx arhive u kompjuteru.

NE MRZI ME!
ali samo delimično.
setio sam se da imam i međurezultat.
pa sam filtrirao i došao do samo 33 aktivnosti (?) i nekim čudom prvo otvorio upravo tu, pa sam joj vratio na vidljivost everyone.
stari rekord je bio 1'08'', ja sam prošlog leta imao 1'03'', juče 1'07'' i to je bio rekord noćas, a evo sada sam dodao i tu vožnju gde sam se spustio za 1'05''.
sećam se da sam tada pomislio kako sam se uopšte ikada spustio za 1'03'', a onda sam se setio da sam nakon tih 1'03'' napisao "mora ovo ispod minut", kako sam to zamišljao nije mi jasno ako je i za to trebala maksimalna od 68 km/h po rndavom asfaltu dok ti iz uzane krivine svakog časa može izleteti neki auto.
možda probam s kacigom :-)

i tako je prošao i taj dan...
stoti put sam iskoristio "poslednji lep dan februara", što jes jes bilo je sunčano i plus 15-ak s tim da je severac taj osećaj spuštao do smrzavanja na nekim mestima, pred kraj sam preko trake za čelo navukao buffić pa sam vožnju završio tako sa zimskom kapičicom.
od danas pa nadalje imam dve nedelje za trčanje pa pomoz bože.

Nema komentara:

Objavi komentar