12 veljače 2022

raspad sistema

sistem se opet raspao, to je loša stvar.
dobra stvar je da se sistem mora raspasti, da bi se opet sastavio, tako da zavisi sa koje strane gledaš palačinku, od plafona dok žubori u tiganju ili iz unutrašnjosti šporeta kroz dno tiganja i ringlu.
pored svih gripova i viroza i koječega što vršlja planetom, više nemaš pojma ni šta ti je, naročito ako se udruži sa alergijama.
glava mi je kao balon od silnog šmrktanja i golicanja negde gore u nepcu.
možda bi mi bilo lakše da sam barem pokušao da trčim, znao bih koliko je to moguće ili ne.
ovako sam dva dana proveo u dodatnom odmaranju pa za ovu godinu trenutni presek izgleda da imam 20 dana real running, dakle ne ona strčavanja 2-3-5-6km nakon hajka, nego dvocifrena i tako to trčanja.
danas je 12.02. dakle 12+31=44, imao sam 24 dana odmora ili tih nekih poluaktivnosti trčkaranja.
od tih 24 dana mogu da odbijem 4 na iole duži mtb što bi moglo da se računa bliže manjem treningu nego većem odmoru, tako da nategnuto mogu 20:24 da preokrenem u 24:20, već prema potrebi kolika pobeda mi je dovoljna kod kuće odnosno koliko je prihvatljiv kakav poraz u gostima.
dobra stvar (još jedna!) je što sam se napokon odmorio a sutra je nedelja, moglo bi da padne neko iznenađenje.
a da nije dan odmora tj hajka.

Nema komentara:

Objavi komentar