10 rujna 2022

automobilizacija

sad ovo možebit auto & mobilizacija
pa može bit autom obili zaciju
auto mob, ili zacija
auto, mob i liz. acija.
upisao sam silne kilometre ali sve unutar 4 kotača
razmišljao o tome kolike su žrtve putovanja
ne mislim na saobraćajne nesreće nego kad žrtvuješ nešto, vreme, umor
iscrpljujuća putovanja, ajmo autom u španiju
onda osam danas lečiš išijas, pa ajmo nazad kući u bugarsku.
i tu ti išijas ostane kronični.
zauvečni.
e sad da li ti se isplati osam sati ležanja na suncu da bi se vratio kao prase sa ražnja, da bi dobio kronični išijas, to vi meni recite.
oni su isti kao i mi maratonci, ili bivši maratonci.
sve žrtvuju zarad višeg cilja a na kraju svi ispadnemo budale.
i svi zaradimo išijas.
sutra bum bežal makar padale sekire, tako se kaže.
mada sam prvo pogledao prognozu, za slučaj svaki.
usput između silnih kilometara u autu, vraćajući se kući zamišljajući da sam krenuo iz bugarske za španiju, shvatio sam tu veliku istinu o išijasu, iako sam se izgleda izvukao.

Nema komentara:

Objavi komentar