27 rujna 2022

gde su sad ovi što vole kišu

... da sede ovde i pišu blog dok napolju grmi, a da ja dođem u njihov grad i odem na trčanje.
naime pre pola sata sam, ne verujući prognozi, ipak seo na bicikl pony
(što ga Milijana gony)
i krenuo kroz grad da nađem pravo mesto za start trčanja.
kad ono gle čuda, prognoza ipak neće omanuti, naoblaka epskih razmera stiže sa zapada.
obzirom da sam imao samo vetrovku koja upija vodu, a ne šuškavac, okrenuo sam nazad.
kaže padaće sat vremena pa će ostatak dana biti sunčan.
KAO.
NAVODNO, KAO.
KAO AJD DA POVERUJEM I U TO ČUDO.
i pogasim kablove i upalim mali laptopičić, kad cvrc baterija na 4%.
priključim ga na kabel, ili se kaže kabal, ili kabao?
kad iskoči mi prozorčić, kaže nedovoljna struja iz punjača.
PRVI PUT U ŽIVOTU TO VIDIM.
iskopčam neki samsungov punjač i stavim njegov oriđiđi ASUŠČIĆ,
kad ono piše isto.
i tako sam evo pisao nekoliko minuta na nuli postotaka, dok se nije pomerilo na 1%.
IDEMOOOOO!
to je kao onaj vic kada su pitali narkomana koje je boje kameleon.
a on kaže - zelena, braon, žuta, opet zelena, opaaaaa, idemoooooo...
eto tako i ja sad gledam u ove oblake i slušam grmljavinu koja nikako da se udalji.
i kontam ako je pisalo da će u 14h da grmi, a u 15h da bude opet sunčano,
opet ću kao po onom antišinom zakonu da čekam do 14h59, i onda će da stane kiša,
a prognoza će da mi kaže ETO VIDIŠ DA SE RAZVEDRILO DO 15h.
doduše postoji i mogućnost da se prognoza dotle promeni, haha.

Nema komentara:

Objavi komentar