14 rujna 2022

u sridu

sreda i treća etapa. 
gledao sam do nedavno tur d frans pa sam se napalio. 
i sad kao koristim ove lepe dane da nadoknadim koješta. 
uspeo sam da na neku foru pronađem puteve kojima ranije nisam prolazio mada sam ih stalno merkao na karti, i sad već počinjem da budem prezadovoljan. 
nisu to neke ono baš full tur-d-fransovske cifre u kilometrima jer sam gonio mtb, ali u proseku 90-ak km dnevno i nije malo. 
danas smo pak imali jedan krvnički uspon koji smo vozili prvi put, mada nam je tu na 40-ak km od ovog komputera, i posle njega opet jedan jako zanimljiv spust sa pogledima na ravnicu ali sa neke neuobičajene strane. 
tako da. 
ispadoše ovo pripreme. uradio sam i dva strajdsa pred spavanje, a sutra mi je natrpana satnica pa ko zna da li ću uspeti i makar jedan. 
pa sam skontao, jedan za danas i jedan za sutra, hehe.

Nema komentara:

Objavi komentar