25 rujna 2022

trka, i to kakva!

trka sa after partyjem :-)
pri čemu ne mislim na pivo i roštilj, to smo tek sutradan saznali, kao za detalj zbog kojeg je verovatno 90% rekreativaca zapucalo na polumaraton.
ja sam odmah posle proglašenja odleteo pod vreo tuš i u krevet, jer sam na trci nešto malo zeznuo stomak.
dal od vetra i hladnog dresa pa neka prehlada, ili jednostavno od napora, uglavnom završio sam sa solidnim prolivom, koji je PRORADI KAPS LOČE SUNCE TI ŽARKO!!!    
AJD SAD SE UGASI, BUDI DRUG...
brate ne da ću probušiti tastaturu nego ću i sto za kojim sedim a možda i plafon od sobe ispod.
toliko udarim po tom tasteru da je pravo čudo da je još uvek živ.
doduše i nije nešto živ, samo serem bez veze.

elem evo kako je bilo.
sretnem pre trke kolegu sličnog po brzini i kaže mi da je slabo trčao i da bi bio zadovoljan sa "peticom" (po kilometru).
hmm, rekoh ja, daj bože da mogu tako, mislim, voleo bih, ali obzirom da su mi svi treninzi bliži šestici, i da sam za trku saznao sinoć nakon dva trčanja zbijena u jednom danu, čisto sumnjam da ću imati ikakve ambicije glede brzine.

hrm traka je prestala da radi posle par kilometara pa u pulseve nisam bio siguran, i morao sam da uključim neki unutrašnji senzor osećaja.
no ajd ti budi pametan, u kojem času će ti umorne noge otkazati poslušnost?
prvo mi je pisalo da idem po 5'25'' pa mi to zvučalo jadno ali rekoh baš me briga, samo da ga istrčim.
pa mi je pisalo 4'40'' pa rekoh da li si ti normalan, tebe burazeru osećaj vara, i to debelo.
ima da se raspadneš ko istočna ukrajina.
no opet, ne deluje mi teško, rekoh neka brojke kažu šta imaju na kraju, a ja ću da teram "po osećaju".

i zaista, mislio sam da će mi drugi (3x7km) krug biti teži i nadao sam se da neću morati da odustanem na dve trećine, no nekako sam ga pregurao i kada sam skontao da mi se drugi u kategoriji približava čak sam malo i pojačao.
to je bila prekretnica.
čim sam ušao u Tempo trčanje, bez prevelike štednje, noge su se nekako razvrtele, kolicno god to bio simboličan adrenalinčić ipak mi je dodao malo napadačkog duha, i u relativnoj mini progresiji sam završio do kraja.

ukupno vreme oko 1h37, no protrčao sam još sto metara dalje da mi se na satu napuni 21.1, da imam to u garminu i stravi kao istrčan Half.
zadovoljan prebačenim planom, ihaj, prezadovoljan.
garmin mi sada kaže (race predictor) da sam u formi za 1h38, dakle tek nakon što sam upravo istrčao 1h37. 
zanimljivo.

o after partyju ću sutra

Nema komentara:

Objavi komentar