29 rujna 2022

napokon u pogonu

izgleda da ova kišica samo čeka da krenemo u Lidl i onda doda gas
brate mili
malo truc truc biciklom odem do Lidla, pa odatle na trčanje, ovaj put nekih 9km sa tim krasnim detaljem da su mi noge iz kilometra u kilometar od tromkastih stigle do živahnih, i baš mi je bilo žao što nisam imao ni vremena, a ni mesto (usred grada) da uradim desetak stotki, jer je prosto "došao taj trenutak", znate ono kada ste sve odmorniji i na kraju treninga sav prezadovoljan kažeš sebi A SADA STRAJDSI!!! (STRIDES) (RADI CAPS LOCK, TJ NE RADI ALI KAD MU PRIPRETIŠ ONDA RADI)
da li se pravilnije kaže Kaps-Loče, ili Kapse Loče, junače tugo nesrećo

i tak, posle trčanja u Lidl, nisam ništa od alata uzeo jer nije ni bilo, našao poslednji komad neke aktivne majice za tri i po ojra, i veliki keramički nož od pet ojra, nije ni to loš ulov
i ponesem SLEDI ANEGDOTA
NE RADI CAPS LOCK, UBIH BOGA U TASTATURI METODOM IZNUDE
već pred kasom shvatim da sam poneo pogrešan mobitel u kojem nemam Lidl Plus app, na brzaka odem u trgovinu aplikacija, skidam, instaliram, već dolazimo na red, ja pravim novi nalog, kao ime kucam S, vraća me i kaže minimum dva slova, kucam SS, prezime AA, datum rođenja kucam najbrže što mi pada na pamet 11.11.1999. i dođe do lozinke i tu se setim da će em da me zezaju jer mora 1 malo 1 veliko slovo plus jedan znak/simbol plus jedan broj, no i to bih uradio, nego posle toga ide mejl, pa otvori mejl pa ukucaj kod a ja već uveliko na kasi, imate li lidl aplikaciju NEMAAAAAM!
MRŠ!

tako sam šest pašteta sa letka umesto 36 platio 55 dinara, to nam treba kada hranimo kučiće i mačiće oko grada da im pomešamo sa lebom.
i sad obzirom da mi je baba iz Pirota, hoću ceo dan da se ubijem što sam propustio da uštedim skoro sto dinara, to je gotovo pa ojro, hej!
posle posla smo otapali zamrzivač, znate ono sa dva fena kao nun-čake gađaš precizno po uglovima dok led otpada na sve strane, skupljaš vodu peškirima, cediš u neki lavor, Konstrakta sestro dodaj lavor, zamrzivač mora bit, bit, bit, biti suh
sad ću da krenem na drugi trening, da vidim da li će ispasti više trčanja ili više hajka, jer sam zadovoljan i sa onih jutarnjih 9.2km no ako su mi već noge podošle treba to iskoristiti, i usput ću da se pitam da li hrvati imaju reč suhkast, kao što mi imamo suv i suvkast (napola suv), ili pošto kažu suho suše najsuše onda je možda i suškast, hmm

Nema komentara:

Objavi komentar