16 rujna 2022

bio jednom jedan čoek

i u jednoj pesmi taj čoek reče
gazda je ko znade spiskati
e sad
nisam baš za piskanje tojest spiskavanje
moja majka je koristila taj izraz, ja nikad
a evo otkud mi to na pameti
bili smo danas na izletu, ali ne na običnom izletu nego na roaming izletu
i sad, potrošiš na benzin, na cestarine
na ručak, na dva ručka, na dva lepa ručka
kao spiskao si pare
ali ceo dan neko prosjačenje, dajte mi šifru za wifi
pa je-bo-te kako čovek tako nisko padne da počne da prosi
a taj wifi u romingu, bukvalno nije ni promil od ostalih troškova
nego kao NEĆEMO DA BACAMO PARE
pa jebemu miša, ako nemamo pare, što plaćamo ručak u restoranu
i benzin po novim cenama, i sve što ide uz putovanje u romingu
baš onako, ostaće mi nejasno
jedan detalj koji se posere po celom danu
kao ajd da stavimo aktivnost na stravu, ali NEMAMO SLIKE
pošalji mi sa onog najboljeg telefona
mogu da pošaljem ali ne mogu da preuzmem, na onom drugom nemam roming
idi nasred livade ispred restorana i maši rukama kao vetrenjača
gledaj gde je najbolji signal
pa piše netvork eror
pa digneš ruke
sve si ostalo uradio najcool, ali si uštedeo na tom šlagu na torti
pa nestala aktivnost, pa gde je nestala na putu od garmina do strave
pa ispočetka
pa shvataš koliki si slepac, iako naizgled deluješ gospodin
jeo si svežu ribu iz tiganja
idi ubij se, sa tim ribljim mozgom

Nema komentara:

Objavi komentar