06 rujna 2022

RADI CAPS LOCK

pola dana mi je prošlo u gledanju bookinga tačka com i mapsa
naime mislio sam da Nešto izgleda nekako, ali mućak
to Nešto ne izgleda nikako, a Ono Drugo ružnog imena izgleda puno bolje
uostalom i "Ono Drugo" je dovoljno ružno ime

drugo pola dana sam razmišljao kako su neki ljudi ostarili
pamtiš ga kao devojčurka a on postao žena i to ono baš se vidi
ko zna, možda se i na meni vidi samo niko neće da mi kaže
uostalom kaže vaga i kažu rezultati, ljudi mogu i da te slažu

trening je prošao slično jučerašnjem samo malo duže
tamo ostavljeno kuče, tamo 4 kučeta
pa svratiš u prodavnicu, kupiš salamu
naspeš im vode, produžiš dalje, intervalni izlet

moram još jedan pasus od 4 reda da sve izgleda kao ispovedna proza
u stihovima tojest strofama, to je sad isto, kuna i evro, dvojezično
imamo i dosta kuna, treba to potrošit, ali neće moći u Onom Drugom
jer je u drugoj državi, a ne bih u zanzibaru menjao kune u dolare

gledao sam i neke utrke, nekakav pula maraton koji je polumaraton
u ljubljani opet nemaju prijave na expou, mora do sredine oktobra
a do kraja septembra smanjena startnina (od one maksimalne)
ko je lud da trči maraton bez treninga, ali da odu te kune usput

Nema komentara:

Objavi komentar