08 rujna 2022

par nepar voli me ne voli me

nisam uopšte očekivao neka čuda
rekoh, juče je bio lepuškast trening, danas može i izletić
baš sam pisao o tome da gledam gde će da skrene trening ali danas nisam imao šta da čekam
ovaj put sam pak uzeo najgoru biciklu sa namerom da to bude neki rikaveryć rajdyć
malo po ravnom, malo gledao kako ide izgradnja kraka autoceste
malo skrenuo ka bregama, i tu imam jednu zvrčku
kada mi je izletyć već pri kraju, ja stavim na najteži prenos
u ovom slučaju 44x11, dakle sa svakim okretom pedala zadnji točak se okrene 4 puta što je nekih osam metara
znači koraci od četri metra, sunac ti žarki!
bilo je to i preko 10 kada se treniralo na trkačkoj, eh dragi moji
nisam odavno potrčao, ne znam kako je do toga došlo
ono sam kao nešto trčao svako jutro, pa odustao
jer sam skontao da mi zbog tih 8-10km jutarnjeg vucaranja po pravilu propadne svaka popodnevna akcija
ujutru futingyć, popodne izletyć, i sve tako nešto, u prevodu ništa
sutra bi moglo da padne i nešto ozbiljnije, a ne mora
ne mora se ništa u životu dragi moji
osim onoga što se mora naravno

Nema komentara:

Objavi komentar