10 ožujka 2023

sedam koma sedam

juče mi je bio bljak dan
zeznuo sam se
najavili kišu, rekoh idem na rikaverić, i bilo je popodne puno lepše nego prethodno
ono kad sam vozio preko 1100m uspona
lep dan, doduše olujni vetar ali pretežno vedro, ja na rikaveriću
pih rekoh mogao sam i nešto otrčat
onako neobavezno
al nema veze, išao sam starim mtb-om po njivama tu na 10km od grada i ispitivao kuda može do reke i može li nekuda i preko reke
poslednji suv dan pa nije bilo puno blata, čak ni po njivama
ovo mi je bio drugi deo bloga ali sam ga premestio kronološki na početak
a sad prvi deo

bila jednom jedna trka
i imala sedam koma sedam kilometara
trčao se krug oko beogradskog jaruna, poznatijeg pod imenom ada ciganlija
iako ada u prevodu znači rečno ostrvo, i iako smo to zvali krug oko ade, nismo plivali oko ostrva nego smo trčali pola po obali a pola po ostrvu
jer su spojeni sa dva nasipa
pa se tako napravilo jezero, između obale i ostrva
a mi smo krug oko jezera zvali krug oko ostrva
pa ti budi pametan

ugl, 
kako novi klinci pišu umesto uglavnom, 
jutros sam ponovo počeo trčat
novi početak
nakon one šok trke mi je štošta bilo nejasno pa sam nekako bežao od trčanja
trčao od bežanja
i tako je ispalo da sam pretrčao istih 7.7km koliko je dugačka bila i ta trka

to je bilo super vreme, dva puta na proleće i dva puta na jesen
prvo mi je bilo fora da otrčim ispod pola sata, tako su rekli da se tu raspoznaju obični rekreativci i kao bajagi napredni rekreativci
onda sam poboljšavao tih pola sata i prvo sam uspeo da pretrčim za 27'03'' i to mi je bilo vauuu sada sam već brz, i odmah za mesec dana 26'57'' i tu sam shvatio da sam profi, jer je to bilo po 3'30''/km
tu sam zaključio da je glupo trenirati na manjim brzinama i da svi treninzi moraju biti između 3' i 3'30'' po kilometru, i nedugo zatim sam se povredio 

tako je ovih jutrošnjih 7.7km poslužilo kao inspiracija za ovu humoresku

Nema komentara:

Objavi komentar