15 ožujka 2023

op op divljilo ludilo

sad ću da izmenim u tekstu "s" sa "sz" da udarim malo na mađarski vajb
evo učinjeno

našao szam trku szvog života, u nekoj szelendri iza oszijeka
tojeszt ako živite sza one sztrane oszijeka onda vam je to iszpred, ali meni je iza
piše mali maraton ili mini maraton, tako nešto, a u biti je polumaraton
ima neke veze sza franjom mihalićem to szelo, tako szam szkontao
i szad ja razmišljam zašto ne bih tamo otrčao trku, jelte
biće otprilike pedeszetak ljudi na sztartu što bi značilo da ću sze plaszirati u prvih 100, to je već szamo po szebi nekakav uszpeh

pa phaphaphahaha, nisam imao pojma da ima ovoliko s-ova
neću više, obećavam!

inače jutros sam trčao pre kiše
jer je pisalo da će kiša padati u 9 pa nadalje, a ja se rano probudio i otišao u pola 8 i rekoh taman prva kap pljuc a ja već stigao kući
i da ne poveruješ, ovaj put je prognoza izvukla premiju na lottou, tačno je bilo negde oko 9 i ja se vraćam sa brda u grad i vidim ženu kako nosi kišobran
i skontam po ulici mini tačkice od kiše, nisam ni skužio onako u trku a i imao sam kačket da ne kažem šiltericu

tu se setim neke trke, valjda u Križu, gde su pitali hoćete li majicu ili šiltericu, a mene Lola onako u pola glasa pita "a šta li mu je to šilterica?"
a ja kažem tako ovde kažu za krofne sa šećerom i ona odmah vikne OĆU I JA ŠILTERICU i tako sam dobio dva husqvarna kačketa sa kojima nisam imao pojma šta da radim jer sam delovao kao neko ko je pobegao sa bauštele pa sam ih na kraju valjda oba poklonio

uglavnom trčanje je bilo neočekivano solidno, imao sam 330m uspona u 15.3km i napravio sam 5'17'' prosek i na trenutak pomislio kako sam opet blizu nečega što se može nazvati neloš rekreativac ali možda ne treba da se zanosim, neka prođe još koja trka pa ću tek tada odmeravati ambicije


evo pred kraj trčanja sam opalio jednu fotku na kojoj se vidi ono što svi u gradu zovemo "kej", jer se ne radi ni o kakvom pristaništu nego o površini između prvog i drugog nasipa oko Kolubare i tuda se stalno trčalo dok poplava nije sve odnela, a sada je već nekoliko godina manje ravno i manje friendly za trčanje a puno džombastije i sa dosta kamenja pa uglavnom služi građanima da iz stanova izvedu kerove u wc

Nema komentara:

Objavi komentar