12 ožujka 2023

koma nula

opet sam otrčao sedam koma sedam ali ne 7.7 nego 7 koma 7
nula sedam
jer šta piše tamo iza točkice, pikice, piše 07, to je sedam
dakle opet sam pretrčao sedam koma sedam kilometara, odnosno 7.07
baš sam se obradovao što je 7.7 i 7.07 jedno isto
ubuduće ću samo tako trčat, sedam koma devet, to je osam (7.09)
učinkovito skupljanje kilometara na maksimumu, 
nastavnica matematike na aparatima

fora je da sam juče i prekojuče napravio u stotinku isti prosek, 
iako sam se drugog dana osećao puno bolje, ali je bio pljusak
tako da, ode gas u propas'

inače juče je bila trka (!!!) (?????)
nije loša trka, kros, dva kruga sa kratkim oštrim usponom
jednom trčao, bio zadovoljan
ali ovog puta nisam imao pojma da se održava
džaba mi i viber grupa od kluba, nigde ništa
tek vidim sinoć kače neke snimke od po pet sekundi, neki trče neki navijaju, ništa mi nije bilo nejasno
a ni jasno

ajd nema veze
žalije od trke mi je ovaj lep jutarnji sunčani nedeljni trenutak kada sam dan nakon trke mogao još uvek biti u novom sadu i sa društvom otrčkarati nekakvu dužinu
a šta ćeš
što bi optimisti rekli, više sreće u sledećem životu, 
a ti pomisliš NEMA VALJDA DALJE OD OVOGA???



Nema komentara:

Objavi komentar