19 ožujka 2023

grupno grupnije ko ne zna drugačije

dobio sam poziv za grupnu vožnju i sad tu postoje neke nedoumice
retko se ukaže prilika pa je uglavnom treba prihvatiti
međutim start je pomalo rano, u 10
ipak je lepše krenuti malo kasnije između 11 i 12 kada je otoplilo, pa u kratkim gaćama voziti naredna 4 sata
ovo deluje da bi bila vožnja od 2.5 sata, eventualno 3 ako bude nekih zastajanja, dakle okvirno 10-13 i vratiš se kad je baš najlepše za vožnju
odavde postoje druge podKombinacije
do pola sa njima pa ostaviti bajk i otići na trčanje u planini pa nakon par sati nastaviti nazad
do pola sa njima pa dalje na neki duži krug na neku treću stranu
ili samo krenuti sa njima prvih desetak kilometara, malo se ispričati pa se vratiti sa te najhladnije strane (u grad) te otići u toplije krajeve na ostatak vožnje baš u vreme kada si planirao
tako ispadne i da si obavio nešto malo društvenog života, nisi odbio poziv, nego si samo iskoristio da sopstvenu dužu vikend vožnju produžiš za još sat vremena
no tu se sad mešaju opcije, ako oni idu trkačkim biciklama moram se satirati na mtb-u i kramponkama da ih ne bih usporavao, što me pak umara pred planiranu Dižinu, a opet ako sam se žalio da je ujutru najhladnije eto taman prilike da mi u tom prvom satu bude najtoplije pa da ne gunđam :-)
i tako dalje.
naći ćemo se verovatno u parku na izlasku iz grada na standardnom mestu okupljanja pa ćemo se dogovoriti
juče sam se provozao par sati ka jugu s tim da su nama planine sa južne strane pa nam je sever ustvari topliji, i bilo je snega već od 550m nadmorske na severnim padinama okrenutim ka gradu
i tako bliže...

Nema komentara:

Objavi komentar