04 ožujka 2023

dan pred sutradan

došao je i taj dan kada sam trebao konačno da odlučim da li mi se ide na trku ili ne.
od svih ZA i skoro nijednog PROTIV odlučio sam se za ZA.
naime jedino Protiv bi mogla biti prognoza, loš dan za putovanje, loš dan za trčanje, puno blata kiše i koječega, ali delovalo je da toga neće biti, barem previše.
i da vidiš čuda, tako nekako je i bilo.
kiša nije pala (danas!), u najavi je promenljivo i temperature oko 8-9 a možda i 10 stepeni ali tek kada trka prođe.

u sećanju iz prethodnog života mi još uvek titra taj žar od trke, kada si svestan da "tako" ne bi trenirao, nego eto drž ovog drž onog pa kao malo potegneš.
na treningu je postalo skroz obrnuto, što brže idem kraće ću izdržati, a zašto da se vratim kući posle pola sata ako mogu da ostanem u prirodi tri sata, i ajd ti zapinji ako si lud.

eto, pa šta bude biće.
jutros je trebalo proći pored pijace i kupiti spanaća, i opet nahraniti one bačene štence na periferiji pa sam organizovao neki polukrug od 7-8km eto tek da mi sutra ne budu visoki pulsevi na trci, jer ništa gore od onoga kada si se previše odmarao.
popodne neobavezan kružić biciklom vamte tamte što bi babe rekle, ovaj put se nisam smrzao kao juče jer je popodne bilo ravna linija glede klime, bez zahlađenja i rosulje.
fingers crossed, ili skraćeno fs xd.

Nema komentara:

Objavi komentar