14 ožujka 2023

kraće nego duže


čačkao mečku, čačkala mačka, mečku
iščačkah mečku ali hajd, nema veze, više sreće u sledećem izvlačenju
1) odlučio sam da prvi od dva lepa dana bude za trčanje, jer su postojale šanse da ako odem negde dalje biciklom, drugog dana budem umoran za trčanje i da mi plan propadne
2) najveća greška je što sam u odlučivanje uračunao klimu, zamor, opremu kratku/dugu, ali nisam dnevni raspored
naime za bike + mountain run + bike mi treba barem šest sati, a i najduža vožnja u ovo doba godine teško može preći pet sati
i tako se ispostavilo da sam ipak malo prekasno krenuo, i da će dan da se završi cajtnotom

3) još i ponajveća greška koja bi se svakako desila i danas, pa bolje da je juče, jeste da sam potcenio količinu vode na planini
krenuo sam sa nešto iznad 300 nadmorske i kada sam stigao do 700m gore je bilo više blata nego suvog puta, što me je iznenadilo 
(kao sneg putare u novembru, otprilike)

2+3) kad sabereš ova dva, dođeš dotle da bih po idealnom vremenu još i omlatio tih dva sata i koji minut i odjurio kući, no po blatu bi sve trajalo duže, morao bih i da se operem negde pred kraj, i na kraju bih ubo i nešto sumraka u povratku

4) preko svega me je spičio kofein pa mi se svo vreme trčalo za 10% nego što bih trebao da trčim, a na +16 bez vode su mi konstantno bila suva usta i povremeno sam kašljao na jako loš način, pa me je čak uhvatila panika šta će biti ako to puno potraje.
jeste da gore ima snega pored puta pa mogu malo da stavim u usta ali padao je pre sedam dana i verovatno je blatnjav i prljav pa bih preko svega još morao da kopam da dođem do dubljeg čistog ako ga ima toliko
itd

tako da sam na najblatnjavijoj raskrsnici i ujedno na poslednjem mogućem mestu za skretanje i skraćivanje, pre nego što definitivno zaglavim u planini, napravio zaokret i polukružno se vratio nazad
umesto 22km je ispalo samo 10km ali sam zato unatoč tome što je cela staza bila gore pa dole napravio 5'38'' prosek što je dosta brže od prosečnog trčanja na kakvo sam navikao zadnjih meseci
možda me ona trka prošle nedelje malo razbudila
kako god, danas na biciklu, a i juče sam do+od trčanja prevezao 48km

Nema komentara:

Objavi komentar