08 ožujka 2023

promaja

znate li za onu vest od pre par desetina godina, kada je otvorena pruga koje nema?
naime napravili su tunel, ispred tunela dovukli par stotina metara šina, na šleperu je stigao i jedan vagon.
onda je par ministara selo u vagon i kroz prozor mahalo fotoreporterima, a umesto lokomotive je vukao nekakav bager.
staviću za one željne informacija link na tu "vest".


e sad, pre nekog vremena sam ja spazio taj tunel i malo ušao, no za razliku od svih ostalih koji su duboki samo stotinak metara, ovaj je delovao duži...
pa sam guglao, i došao do gornjeg teksta.
naravno odmah mi je sinula ideja da se TUDA MORA PROĆI, i to je negde ostalo da mi svetli kao jedna od "to do" lampica.


juče je Lola predložila da joj to bude osmomartovska poklon ekskurzija pa smo se opremili Einhell aku reflektorom koji je toliko jak da nam je svo vreme radio na I dok se jačina II i III ispostavila kao suvišna.
(moj prvi pokušaj pod svetlom mobilnog telefona je bio više nego sablasno iskustvo)
na kraju osvetljenje nije bilo nikakav problem, nego baruštine jer tunel na previše mesta prokišnjava i iz obe ivice a na dosta mesta i celom širinom teče pravi mali potok.


a bogme pomalo je bilo i prohladno.
pa smo se dogovorili da jednom ponovimo prolazak ali u kontra smeru, kada se usred leta budemo po nekoj vrućini vraćali kući, taman da se malo rashladimo.
u nekom sušnom vrelom periodu neće biti vode ni blata pa će sve moći da se vozi i pod običnim biciklističkim lampama, samo se treba setiti poneti ih u vrelo letnje podne.

Nema komentara:

Objavi komentar