16 ožujka 2023

bez šanse

najbolje je ostati bez šanse, ponekad
naime ako dobiješ šansu da nešto pokušaš, ujedno rizikuješ da nešto zabrljaš
a ovako nemaš izbora
da sam dao sebi šansu da nešto otreniram, verovatno bih se shodno višegodišnjim iskustvima razočarao, pa sam tako sebi tu istu šansu uskratio
bolje dobar hajk u ruci nego mlitavi đog na grani
a zabo sam i kiše i oblaka i ledenog vetra
i pola sata sunca ajd
da ne kukam baš skroz
hajk je na kraju dobio i nekog smisla jer sam primetio da je na planinarskoj stazi, u onoj okuci koju smo ukopavali i dokopavali podosta veliki proliv vode
mislim nije ni priliv ni odliv nego proliv, dođe pa prođe
pa sam se malo rastrčao i nakupio tonu granja koje je pospadalo sa slomljenog drveća i nabacao tu i tako napravio svojevrsan parket, da ne kažem brodski pod
više liči na pletenu korpu za pijacu
ali se može proć a ne smoćit u blato
eto
kao da me je neko osudio na iks sati korisnog rada pa sad izvršavam zadatke
uspešno
sutra opet na trčanje, houpfuly

Nema komentara:

Objavi komentar