23 ožujka 2023

setio sam se!

gledam kako nema trka a nema ih jer ne gledam ima li ih.
ako želiš znati da li ima trka, moraš pogledati kalendar.
kao nešto iz alana forda.
i setim se da proverim ima li i ove godine NS polumaratona, a što ga ne bi bilo.
pa onaj sledeći vikend iza njega ima treking liga.
jeste da se ovog vikenda pomeraju satovi ali bože moj, još uvek se tih 140km može preći za dva sata autom a i start je standardno u 11h, nije uopšte rano.
prošle godine sam uzeo broj odmah pred start, jer mi je Organizator rekao da doživotno imam pravo na free entry, samo da ne trčim bez broja jer ako me udari srčka na trci ne bih imao pokriće Hitne, i doveo bih organizaciju u nezgodan položaj.
i tako ja uštedeo 30 evra kasne startnine, ili nešto manje da sam uplatio pola godine unapred (!)
pa kad sam se već setio, verovatno odem i ove godine.
naravno nisam lani dobio ni majicu ni ništa osim papira sa startnim brojem, a pošteno kao što sam zamoljen nisam uzeo ni medalju u cilju je ih imam punih kutija nekoliko i zaista mi ne pada na pamet da bih zbog još jedne više uzete na mufte oštetio nekog ko mi čini uslugu.
jedino bih mogao da se slikam s medaljom, pa da je odmah vratim volonterkama, umesto da samo prođem uz obrazloženje da sam pod tim uslovom trčao.
pa eto.

Nema komentara:

Objavi komentar