16 svibnja 2015

brod

ne znam u čemu je poenta stavljanja uskličnika ako pišeš velikim slovima no eto sve sam pokušao da privučem čitačice i čitače. 

kaže Lola za neki ujed - posle tuširanja namaži to što te ujelo
- pa mogu samo da namažem ujed, a to što me je ujelo je već pobeglo :-)

dakle plan je taki i taki, ustaje se u 5, treba da se krene do 6, na granici smo u 8, prešli u pola 9, i u pola 10 smo u Brodu. oni tamo ne izgovaraju "Slavnoski", kao što u reči ajduk imamo "nemo h" tako u Brodu imaš "nemo Slavonski". e sad kad Blogoje napiše da postoji plan to znači da će sve biti drukčije, i odatle uglavnom krenu uzbuđenja i ushićenja. 

ovo u 5 mi se sviđa jer se ionako tu negde probudim, recimo imam neku svoju evidenciju sa su vrapci započeli CHAT jutros u 5:04, juče u 5:02, a prekjuče u 4:58. što se njih tiče ovo je septembar i dan se skraćuje. pa ti posle veruj kalendaru, svašta. i kad na Plitvičkom Maratonu bude padao sneg vi se setite šta sam ja rekao, i recite "kapa dole vrapcima, fakat je došla zima".

štos' tiče performansa, tu ne očekujte ama baš ništa. da sam hteo da se trkam sad bih već bio u Somboru na noćenju s doručkom, sutra bih se jurio s Profom i Veljkom i tako to. no obzirom na količinu treninga i na to da se za jedan dan ne možeš toliko odmoriti da nadoknadiš zadnjih 5 godina neodmaranja, ovo bi trebao da bude trening-izlet. 

ako već moram nešto da napišem unapred, voleo bih da me ništa ne muči, da mi stopala ne utrnu posle 10 km, iz onog samo njima poznatog razloga kad god odem na neku trku, i da pretandrljam te kilometre negde oko 4'30"-4'35''/km, što bi trebalo da ispadne slično kao i na svakom vikend-treningu kod kuće, dakle nekih 1h36-1h38. i bez dahtanja naravno. pa ako mi se dopadne, već ću iz trke u trku trčati malo brže, to bar ne bi trebao da bude neki problem.

ove godine je nova staza trke, neko vijuganje nasipom pored Save, dakle imaće šta i da se vidi, a to što ćemo zbog brzine putovanja uštedeti 2-3 sata vožnje zaista puno znači pa se nadam da ćemo imati dovoljno vremena da se i posle trke lepo prošetamo. jedne godine smo pogodili izložbu pasa u onoj Tvrđavi i baš se fino proveli :-) nekako baš volim te gradove na velikim širokim rekama. kao planina, more, i to mi je neki tako inspirativan pejzaž, možda ponesem i blok za crtanje. 

Nema komentara:

Objavi komentar