02 prosinca 2017

oprema


Danas sam morao da operem i one Brooks Glycerin iz priče od pre par dana, tako da gotovo da i nemam prljavih patika za sutrašnju trku. Potrčao sam sav presrećan u prizemlje i izvukao kutiju sa Li Ning crnim mambama (220 grama) za koje sam zapamtio da su bile štrokave kao sâm đavo i sa nekim pečatima od skorene prašine na površini onog platna po prstima, no vidim da su se u međuvremenu samo-oprale?? Verovatno sam ih nosio po nekoj velikoj kiši, ili ih nakon trčanja oprao crevom. Samo par komadića sasušene zemlje a patike izgledaju "skoro čiste". Hmm...

Tako mi se izbor suzio na samo jedan par (i to se zove izbor???) a to je onaj stariji od dva ista modela Asics Hyper Tri, između kojih i ima (trostruko) i nema previše razlike u kilometrima, konkretno 420 : 140. U ovim novijim sam trčao pre 6 dana na Adi, takođe po kiši. E sad, jedino se nadam da mi na +1° neće biti puno hladnije nego na +8°.

A čarape će biti iste biciklističke DeFeet, nisam ih u nedelju ni oprao nakon samo sat trčanja, a i ujedno da sa njih ne sperem dobre vibracije. (malo bolesna igra reči jer koliko god defeet bilo pozajmljeno od the feet, jednako podseća i na defeat, no toga se ranije nisam ni setio a sad mi baš nekako ne prija ta ideja, fuj)

Danas je ideja bila da opet uradim neki mali nadražaj, no sumnjao sam u oporavljenost nogu nakon 42km u četvrtak. Tako sam nakon 2h vožnje u petak otišao na još 2h vožnje danas, s tim da je već promicao sneg. Na pola vožnje sam provukao sajlu za vezivanje bicikle kroz rukav od jakne i sve to vezao oko saobraćajnog znaka, i otrčao krug na veliku branu od 3km.

Imao sam opcije da otrčim 1 krug kao zagrevanje, pa u drugom krugu hiljadarku uzbrdo i rastrčavanje nazad, ili da otrčim 3 kruga za ukupno 9km. No shvatio sam da se previše znojim koliko god se raskopčavao, i da mi mokrom neće biti moguće da se vratim biciklom po vetru i snegu do kuće. Kao što sam zaključio da mi je bila pametna odluka da prekinem Dužinu u četvrtak i nastavim je nakon pola sata presvlačenja, mislim da sam pametno uradio i danas. Ipak sam direktno iz pauze (preloma) pretrčao previše u novembru, i pred sutrašnju "trku" (obično tempo trčanje, u terminu kad mu vreme nije tj. nisam baš spreman) će mi sigurno prijati još jedan dan aktivnog odmora, umesto još jednog "treninga".

Decembar je tek počeo, prvi od 3 hladna meseca, i koliko god mi misle letele ka izlasku iz zime, ta svetlost na kraju tunela (koju ionako ne vidim) ne bi trebala da me zaslepi već na samom ulasku u mrak. Strpljenja, strpljenja... Trenutno sam na ~2600km trčanja, no bicikle imam jedva malo više od toga, a najbolje sam se osećao onih godina kada sam imao više SATI bicikle no trčanja, što u prevodu znači 3x više kilometara :-(

Nema komentara:

Objavi komentar