08 veljače 2018

uspeo sam

 Ispalo je da mi je razlika između najviše i najniže tačke ovog treninga nekih 96m, šmrc. Okej ima duž staze još jedan i po kupserčić, pa samo na netto Krugu od 9km imam +130/-130m što i nije tako loše. Tačnije, uživo je Polar izmerio 9100m pa ni to nije loše, bolje je da malo preliva nego što bi Đibo rekao - da pofali.


Opet se vidi kako moj neki unutrašnji kompjuter uključuje kadencu kao neki turbo-punjač kad god treba preći u Tempo trčanje. Narandžastom linijom sam zaokružio tih 90 dvokoraka/min na delu tempo trčanja, i vidi se primetan pad obrtaja na zagrevanju i rastrčavanju od po 1.5km.


Jedna stvar koja me intrigira je ovaj GAP koji Strava računa. To je naime "vrednost" svakog kilometra preračunata u ravno. Taj obračun mi podosta varira a ja sam oduvek važio za onog sa dobrim osećajem za napor, i sad se pitam da li nešto pogrešno radim ili je ovaj algoritam ipak više kozmetički dodatak aplikaciji, nego neka baš toliko sofisticirana pomoć u analizi treninga? 


Na stranici su objasnili da su izvršili neka silna istraživanja ali obzirom da se analize u proseku urade na prosečnim trkačima pitanje je koliko su u proseku tačna. Čak i najelitniji duoprugaši će radije potegnuti na uzbrdici i odmoriti na spustu, pa je pitanje ravnomernog trčanja upitno.


Tokom 2018-te ćemo budno pratiti nastavak treninga na ovom Novom Krugu od 9km (kao ovaj tvor/panda/jazavac na slici) a nakon vikenda ću što pre ipak otrčati i onaj svoj Stari krug od 13.7km, da bih nove vrednosti mogao da uporedim.
Arriba Arriba Andale Arriba Yeppa...

Nema komentara:

Objavi komentar