03 veljače 2018

šta sad

evo bilansa biciklističkog perioda
PRVO POLUVREME
četvrtak petak subota: 52 + 49 + 61km

te tri vožnje su bile na MTB-u
kad kažem MTB ne mislim na ove moderne lagane bicikle iz Keindl sporta nego na stari gvozdeni bajk od 15 kila
nekad davno sam imao Peugeot mtb i onda sam u nekom trenutku njega prodao drugarici iz Beograda pa smo kupili ova dva GT mtb-a koje i sada imamo
tačnije Lola je svoj pre par meseci poklonila drugarici kojoj su ukrali njen, i sada ima samo Meridu koja ima alu- ram i valjda nekih 11-ak kg
ni na jednom mtb-u nemamo amortizere nego "krute viljuške" za road vožnje
dakle trenutno u kući imamo 3 mtb-a, njen je u nekom apsolutnom rangu kvaliteta 5/10 a moji su 2/10 i 3/10 jer imam još jedan "za kišu i bljuzgu", lošiji čak i od ovog prastarog GT-a

to je umesto standardnog uvoda bio nekakav "naknadni uvod"

nakon ta tri dana je došla nedelja za koju su najavili isto lepo vreme kao i za ceo ovaj period međutim magla se nije podigla i ostalo je tmurnih +3° pa smo otišli na pešačenje

nakon toga je usledilo DRUGO POLUVREME
ponedeljak - petak: 93 + 54 + 61 + 71 + 89km
prvih 93 su bili trkačkim biciklama, 22+22km do/od autoputa i preostalih 50-ak km po asfaltu u izgradnji, zatvorenom za promet
zatim opet dve vožnje MTB-ima, pa 71km trkačkim biciklama, i ovih zadnjih 89km mtb-om

ne umem sada TAČNO da objasnim razliku između te dve bicikle jer se razlika i menja, u zavisnosti od toga šta više vozim
otprilike sam ranije imao način vrednovanja treninga pa sam kilometre na mtb-u delio sa 4 a one na trkačkoj sa 5, da bih dobio ekvivalent u trčanju
dakle 20km trčanja je bilo isto što i 80km na mtb-u odnosno 100km na trkačkoj

no treba imati u vidu da je ta računica vredela kada sam počinjao da trčim i bio sveže preseljen iz sveta biciklizma, pa mi je bicikla bila puno lakša od trčanja
nakon dodatnih 10-ak godina redovnog trčanja i proporcionalno sve manje bicikliranja, sada su se ti odnosi promenili, čemu je najbolji dokaz da sam pred ovaj bici- period trčao puno više

u tih 11 dana trčanja bez pauze sam ukupno prešao 266km odnosno 24km dnevno
a u 8 vožnji sam prešao ukupno 531km, za tanak prosek od samo 66km dnevno
ono što kvari proporcije je i intenzitet jer je par vožnji bilo podosta jače od pukog "skupljanja kilometara", a da sam tako trčao bogme bih se raspao i sa puno manje km

kako će izgledati povratak trčanju?
nemam pojma.
9 dana je i mnogo, i nije mnogo
još ako danas napravim pauzu, zaokružio bih pauzu na 10 dana!
no mislim da ću otići negde, bilo gde, bilo koliko
makar onih harukijevih 10km lagano pored reke
neverovatna je motivacija kad se uporediš sa nekim koga smatraš kilosterom, pa kažeš sebi - ma zar je moguće da je onaj nešto mogao a da ja ne mogu makar isto to, čak i u svojem najumornijem i najmanje motivisanom izdanju?

jedini problem (osim umora!) može biti alergija koja mi se pojavila na očnim kapcima, mesec i po ranije nego ostalih godina
eto cene preuranjenog proleća!
sinoć sam popio jednu tabletu i sada mi se spava iako sam se nakon par noći sa manje sna ponadao da sam noćas konačno sve nadoknadio...

kao što je za svaki put potreban prvi korak, tako je i za svaki povratak trčanju potrebno pomeriti dupe onog prvog dana
nakon toga se sve briše, sve se zaboravlja, pauza više ne postoji, povratak više ne postoji kao koncept nego si već uveliko tu, unutar novog sveta

Nema komentara:

Objavi komentar