01 studenoga 2018

2605

uplatio sam 10km u Novom Beogradu i proverio kako stoje stvari na prijavama.
piše da su svima dodelili startne brojeve jer je uplaćivanje moguće i u petak i subotu.
moja uplata će valjda biti proknjižena a broj mi je 2605.
uzeo sam da guglam šta se sve dogodilo 26.05., rekoh ko zna šta otkrijem.
piše da je na taj dan rođen džon vejn, gde ćeš veće karme.
i beše neka ženska čuvena ali sam zaboravio.
kauboj je zasenio sve.
eh da, nije bila ženska, bio je majls dejvis.
ali on je u kasnoj fazi nosio aljine pa mu to dođe na isto.
i nastavljajući da kotrljam (skrolam) po vikipediji šokiram se podatkom koji sam možda nekada i proturio kroz glavu ali zaboravio, a to je da je na taj datum poginula jedna biciklistkinja koju sam znao i onako "iz viđenja" sa nekih trka u italiji.
piše da je napustila biciklizam da bi zasnovala porodicu i tri meseca nakon rađanja ćerkice upala u nekakvu depresiju i bacila se pod voz.
koji džon vejn koja karma koji bakrači, sad sam sav popišan što ću taj datum nositi na trci.
udariću na startnom broju neki zarez pa će pisati 2,605 ili 260,5, pa će to značiti nešto skroz deseto, a neću ni guglati šta.
NE ŽELIM DA ZNAM!
inače danas sam napao Novembar onako frontalno, sa trčanjem i planinarenjem pre podne i trčkaranjem uveče.
još sam nešto malo gitovao šmirglao i farbuckao.
mislim ovako od penzionerskih slobodnih aktivnosti.
a oni blogovi o patikama još uvek čekaju.
već me je pomalo sramota.
biće valjda i toga, što reče bajaga da smo živi i zdravi i da nas čuva blog.

Nema komentara:

Objavi komentar