29 studenoga 2018

dvojac

... bez kormilara (to sam ja, heh?)
ili možda ne
jutarnje trčanje je dočekalo podne
no dobro, otoplilo je fino
a pojeo sam i jedno kinder nešto od bele čokolade hrskavo
na sredini između nezdrave hrane i otrova, ali ajd
napokon sam sebi delovao not-that-umoran
nakon tri dana osećaja više-mrtav-no-umoran to je bio pomak za ginisa
popeo se iznad grada, napravio pedalj visokog sneška, i strčao nazad
to je bilo 11km

popodne ili predveče (to je zimi isto) još 10km
s tim da je mobitel nešto zezao pa mi je strava skraćivala krugove
pogle ovog fašizma, i to baš na dan republike!!!


malo kraći krug pa još kraći pa još kraći i kad sam uzeo da proverim da li će mi 4 kruga od 1260m izaći na 5km ili slučajno MALO kraće, vidim da ispadoše jedva 4km (???)
tek kada sam opet uključio prenos podataka nacrtao mi je 4-ti krug kako valja i kuda sam zaista prošao a ne prečicom po drveću kao veverica.
kasnije sam video da u postavkama gospodin android traži wifi i mobilne mreže za preciznije određivanje lokacije (otkud wifi u šumi?) pa sam tu postavku promenio na "samo gps".
svašta.

tako sam danas pretrčao 21km i iz sata u sat bio sve svežiji.
onda sam pogledao dokle je stiglo čeprkanje oko crikvenice.
1) na lepe oči sam uspeo da rezervišem hotel.
2) uz rezervaciju hotela imam popust na startninu.
ALI
1a) na stranici su kao kontakt dali privatni mobilni od gospođe sa recepcije pa smo je dobili kod kuće, no žena je rekla da će odmah ujutru poslati potvrdu rezervacije
2a) na šta mi ovi iz maratona kažu kako će mi tek onda poslati email sa potvrdom prijave na trku, i uputstvo za uplatu
dakle to bi bilo u petak u podne, nemam pojma, upravo kada sam planirao da krenem na put

i sad je njima jelte goruće da uplatim u petak a ne u subotu u podne kad tamo stignem!
a dok stignem u zagreb u petak već će proći 17h i banke će biti zatvorene
sad se ti objašnjavaj sa maturantkinjama više turističke
još ću na kraju stići u crikvenicu i imati hotel, ali ću trčati bez broja
ako to nije ljubav spram trčanja onda ne znam šta je!

Nema komentara:

Objavi komentar