18 studenoga 2018

naivčina

... ili jednostavno glup.
doduše i vlatko stefanovski je pevao "prâvih se stvari uvek kasno setim". jednom sam u nekom gradu, a to je slučajno bio neki lepši kulturniji grad od mog, video obojen šaht. auuuu, kako je njima visok standard, pomislio sam. kad mogu i šahtove da farbaju. prolazile su godine a i ja sam, kad god mi je zatrebalo, prosuo u šaht kofu vode u kojoj sam sprao četke i valjke od nekog krečenja. pa je i šaht ispred moje kapije bio čas zelen a čas žut. ali to nije prebojila nikakva umetnička duša iz gradske uprave, nego je to bio "samo" trag prosute vode tj boje. i nikada nisam povezao taj moj šaht i onaj viđen pre par godina. jer onaj je bio namerno obojen jelte, u nekom finom mestašcetu. sve do jutros kada sam iz centra samobora krenuo na futing do vidikovca. u povratku sam naišao na isti prizor. neko je nešto farbao bojom na vodenoj bazi i prosuo istu onu moju kofu. obzirom da je ovo jedini obojeni šaht u celom gradu, logično je bilo da se ne radi o ulepšavanju opštine ni županije. kao što ni ja nisam sa tom idejom okrečio onaj ispred svoje kuće. eto postao sam mudar čovek. iznenada i bez najave.

Nema komentara:

Objavi komentar