27 studenoga 2018

8 ili 9

Mislim da sam pretrčao 8km. Do izlaska na gornju severnu periferiju imam 3.7 km, pa do stadiona još 2.1 to je 5.8, i do kuće prečicom 1.3 ali od pre par godina ne može prečicom zbog ograde između 2+2 trake pa zaobiđem barem 500m. I to je skupa oko 7.5 ali sam dodao još barem kilometar da bih u marketu Maxi kupio sim karticu za 200 dinara (12kn) da bih je ubacio u stari lenovo telefon i pokušao da taštu naučim na hohoho... viber! U marketu sam naleteo na ponudu na kasi, pola litra ekstraverđine maslinovog ulja za 270 din (17kn) pa sam uzeo dve flašice. Ne želim da zamišljam na šta sam ličio dok sam pretrčao tih par ulica do kuće, onako u šuškavcu i ispod kačketa, dok sam u dve ruke nosio dve flaše. Verovatno kao teži alhos koji je negde nešto ukrao i beži u sklonište. Upisaću 9km ipak. Ili ću sutra pretrčati isti kružić i izmeriti. Zašto ručno ucrtavati rutu u nekoj aplikaciji ako se može nacrtati nogama.

Nema komentara:

Objavi komentar