30 studenoga 2018

crkveni miš

crkveni miš. to je onaj miš koji trči maraton po crkvenici. ja i moj miš trčimo maraton. suunto miš. kao iz onih starih priča, nas dvojica smo crkveni miš i papudžijski mačor. imaš papudžiju koji pravi papuče, imaš kazandžiju, čamdžiju, hadžiju, i šerbedžiju. ovaj poslednji kuha šerbe(t), to je ono kad spališ šećer pa preliješ mlekom da manje smrdi. ovakav tok misli se zove buvino kolo. ako niste znali, a niste. tako se dogodilo da će buva večeras prespavati na pola puta kao i uvek, pa sutra ujutro produžiti do crkvenice. jesu prijave odavno zatvorene ali buva je buva, fata je fata, a mačor je crkveni miš. dvaput. ne sećam se koliko sam išao maraton tih pomenutih dvaput u crkvenoj nici ali mi kao neki sufler u glavi šapuće 3h08 i 3h14. nemam pojma evo priznajem. što bi altimetrijskom progresijom moglo napredovati do 3h20 pih fuj. ne znam otkud tako naprasno ja u autu pa još spram crkvenice ali eto. nagoveštavao sam mogućnost u nekom bunilu, što jes jes. svakakav šit hepnz pa i maratoni. valjda sam sve upakovao. patike su tu a ostalo možeš i kupiti, nije loše ni kad si zaboravan. evo zelene table zagreb 82 a mala tabla kaže 122 dakle još toliko km od slovenačke granice a pazi sad - ti brojevi se poklapaju sa čardakom u samoboru. i čim pređem granicu i vidim zeleni kvadratić 303 ja u sebi moram da uskliknem JOŠ TRISTATRI KAEMA DO JASTUKA. ovo "kaema" je engleski od km jelte pa propušteno kroz neki od padeža koji englezi nemaju. lako je njima do trojke iz maternjeg. eto. pa ništa, javiću se sutra s mora.

Nema komentara:

Objavi komentar