28 studenoga 2018

devetka

što se tiče onog bloga o trčanju od nekada 7, sada 8, ili možda 9km, malo sam se preceniJo jer mi je sinoćnje trčanje ipak izašlo na (samo) 8.2km, dakle ni blizu blue steel 44 duge devetke.
naravno da sam jutros kao pravi manijak napravio isti krug u milimetar i izmerio ga.
obzirom da sam u dva navrata prešao po 8.2 upisao sam zvaničnih 8, a večeras sam sračunato zakinuo i pretrčao 8.7 da bih u svesku upisao 9.
lepo je kad imaš ušteđevine pa možeš da je iskoristiš kao džokera.

a danas sam u žaru pisanja zaboravio ono glavno zbog čega sam sve i započeo!
naime pre samo 3 dana sam na adi ciganliji trčao trku od 7.65km i sa zvaničnim vremenom od 30'30'' napravio prosek 3'59'' što verovatno opet odgovara proseku od istih onih celogodišnjih 4'04'' na ceneru.
jeste da sam zadnji kilometar finiširao kao lud ali to samo potvrđuje pretpostavku da sam do tog zadnjeg kilometra držao nešto slabiji prosek od ukupnog.

eto to su bila dva dodatka umetka podatka koja sam nepravedno izostavio.
tako sam nakon nedeljne trke ove nedelje pretrčao SAMO 6 (pon) + 8 (uto) + 8 + 9 (sre) i šta ću sutra evo da me ubijete nemam pojma.
pretpostavljam da ću biti napokon odmoran, a koliko će biti razumno išta zapinjati, ko to može znati, samo neki stoper ljut što me (srednjim) prstom prati.
počeo sam da razmišljam o crikvenici.
ipak je sutra tek četvrtak, a tri dana su čak i prerano da se odlučiš za maraton i napraviš tromesečni plan.

Nema komentara:

Objavi komentar