04 studenoga 2018

magla

nije loše uvek krenuti na put malo ranije. evo jutros je gusta magla duž kolubare. pa se putuje otežano jelte. prekjuče sam trčao dvaput, pa juče nijednom. doduše imao sam dva bici izleta. prvo sam malo vozio pored ove drugarice što trči pa se pogodilo da nas je iz auta spazila proslavljena olimpijka i kasnije pozvala telefonom da proveri da li možda treniram neku novu opasnu konkurenciju. uveče sam išao mtb-om da potražim neko kuče ranije primećeno pored puta pa sam se vraćao kad se već uveliko smračilo. po mraku je bogme prohladno na +17 sa malim vetrom. ja krenuo u šorcu i majici, heh. zato je sada samo +6 a ja u toplom autu. život. ko zna šta će danas biti. da li ću trčati jednom ili tri puta. sporo ili manje sporo. sat sam bacio a sa telefonom neću trčati trke ni za pozamašne dnevnice. dosta sam napisao. asfalt oko lajkovca je takav da u sedištu suvozača odskačem kao na rodeu. nije ovo eu, ni zemlja za blogere.

Nema komentara:

Objavi komentar