10 studenoga 2021

novembar deseti

odnosno po hrvatskom - "deseti jedanaestog"
deseti je jedanaestog ostavio za minut ili pretekao za krug, birajte
e sad kad pitaš šta je to bilo desetog jedanaestog, ne znam jel misliš na desetog ili na jedanaestog, iil se misli kao kad kažeš da si na trci bio "deseti-jedanaesti" pošto nisi siguran da li je onaj treći bio štafeta ili u tvom plasmanu
i onda kažeš kako si dugo držao onog desetog jedanaestog pa mu darivao kontru pa on tebi pa se umešao taj treći između tebe i tog desetog-jedanaestog
baš tako mi se događalo da na primer na nekoj treking ligi prebrojim ljude koji odmiču i onda zapamtim da je onaj u belom dresu deseti, dakle kad prođem njega JA ću biti deseti, i onda dalje brojim koji sam u plasmanu

elem jutros sam krenuo sa ozbiljnim treningom, stavio hrm traku, otrčao 13km mlitavim tempom sa namerom da danas i narednih dana otrčim po mogućstvu dvaput jer sam gledao one dnevnike treninga iz 2015. pa računam ako sam mogao onda mogu i sada
jedino motivacija nije ista jer je onda bilo trka u izobilju a sada prosto ne zna čovek zbog čega da se napinje da bude jači i brži

no kako je dan odmicao sve mi se manje opet trčalo pa sam seo na bajk i odvozao preko jednog brdašceta na drugo, srećan što je nakon toliko dana dovoljno otoplilo da se može na bajk
u prevodu tu postoje tri različite klimatske situacije
najbolje je kad može sve u kratkom, kratke gaće bicke i kratak dres pri čemu se ne misli na dres odsečen ispod sisa nego na kratke rukave
druga situacija je kada je hladno da budeš u kratkom i onda moraš nogavice i rukave ili dugi dres, no možeš bez rukavica (dugačkih) i to se lomi negde oko 10-11 stepeni kada je sunčano odnosno oko 12 kada je oblačno tmurno i vetrovito
i na kraju postoje oni hladni uslovi kada moraš sve dugačko plus rukavice plus neke deblje sprinterice ili kamašne i kad je takvo vreme nekako bih radije vozio trenažer ili trčao, nije mi bicikla nikad bila povezana sa smrzavanjem, naprotiv

upravo zato u ovim prelaznim mesecima iz leta u zimu i obratno, kad se ukaže sunce i preko +12 poželim da se provozam jer ko zna da li će i koliko opet biti takvih dana


Nema komentara:

Objavi komentar