11 studenoga 2021

jedanaesti jedanaestog

cvrc milojka, ajd sad nađi priču koja govori o jedanaestom jedanaestog, to jest čime je jedanaesti mogao da uvredi ili obraduje jedanaestog, cvrc radojka.
elem sve reke teku nizvodno pa tako i ova životna, nakon onih 13km juče sam jutros pretrčao čitavih 10km što taman odgovara koeficijentu starenja, ne možeš u četvrtak više nego u sredu!

jutros sam pak zažalio što sam se tako loše organizovao, to jest nikako se nisam ni organizovao pa sam pohitao uzbrdo ka jugu iako sam juče video da magla uglavnom tamo završi.
trčao 5km uzbrdo pa 5km nizbrdo pa dojurio na posao, naravno svo vreme u magli.
rešen da izađem iz magle popodne sam zapucao biciklom na istu stranu da bih u nekoliko navrata video žutu loptu KROZ MAGLU, i odmah se u istu maglu vratio tojest opet me pokrila nakon sekund davanja lažne nade

nakon sat vremena, misleći da sam uveliko izašao iznad oblaka, Lola mi šalje poruku "evo i u gradu se pojavilo sunce, piši dokle si stigao".
naravno vetar je opet duvao sa istoka i nabijao oblake upravo ovamo među brda, pa sam iz magle napisao kako sam očigledno napravio još jedan u nizu simpatičnih promašaja koji će ostati u sećanjima da me pokolenja pamte kao onog koji je učio na svojim greškama iz kojih nikada ništa nije naučio

sutra je novi dan za nove pokušaje, teku bitke teku porazi, sunca će biti sve manje i treba negde na blog da postavim nekakav counter da odbrojava dane do prvog dana proleća

Nema komentara:

Objavi komentar