02 studenoga 2021

sitne podmuklosti

tako je ispalo da su mi se sve patike za loše vreme istrošile i "popile kantu" odnosno žicu, i da sam ostao sa još samo dva para izlizanih i šupljih koje mogu da posluže samo za kućne radove tipa nešto oko granja bašte struganja brušenja farbanja i slično, čak ni za šetnju više nisu.

a od ovih upotrebljivih imam evo šta:


salming još uvek deluju nove, 
noosa ff takođe mada su se pomalo "stabale",
mizuno shadow i brooks ravenna su skroz okej s tim da su izrazito letnje i rupičaste i bu hladno u njima po barama kiši ili bljuzgi, treba mi nešto zatvorenije

dalje, brooks asteria sam čuvao "za trke" kojih baš i nema, i ta fama o patikama za trke zaslužuje poseban blog ali ukratko svaki put kad kupim nove patike meni deluju vauuuu za trke i sve češće se pitam da li je to samo trenutno ushićenje ili zaista svako malo nađem JOŠ BOLJE patike za trke koje koliko sutra to više nisu.
poput 30% svetlijeg ekrana na telefonu i kad sabereš ispadne da su za 20 godina ekrani postali 4000 puta svetliji hmm

ove asics hyper tri su jako tanke, kad sam imao 63kg mogao sam u njima i zagrevanje i Jasku i natrag po Lolu pa s njom do cilja sveukupno 33km i čak flertovao sa idejom da u njima otrčim i neki maraton jer su jedva preko 200g ali u međuvremenu sam stigao do 68kg pa mi više nisu tako udobne dok su istovremeno tanke i lagane
bila je neka akcija pa sam naknadno uzeo još jedan par

ove skečers uopšte nisu patike za trčanje kao što su bile prethodne goRun u kojima sam trčao slavonski brod 1h23 i jasku ispod sat i po ali ne znam tačno koliko, samo se sećam da mi je kožni jezik ofarbao čarape u teget

asics noosa tri 11 su mi sad postale patike onako umesto cipela pa ih nosim na putovanja i na posao, može se u njima još nešto malo otrčati ali onda više neću imati nešto tako fensi za po gradu

adidas clima chill smešne patike sa rupama na đonu da ti bude svežije i da u tim rupama doneseš kući kilo kamenja pa da forenzičari mogu odrediti kuda si se sve kretao, teoretski je i u njima bilo moguće pomalo trčati ali ako ćemo iskreno ni one ne deluju baš kao patike za trčanje, više za slobodno vreme poput ovih novih skečers

na dnu imamo dva para asics ds racer, u žutima sam trčao i sljemenski iako su izrazite patike za tzv uličnjake ili cestovne gradske kratke brzake, čak sam prvom prilikom uzeo i pola broja manje jer mi se UČINILO da mi je to bolja veličina i naravno odmah sutra shvatio da su mi za pola broja premale, grrrr

ostale su još dvoje bivših za zimu jer su se poprilično istrošile tako da ne polažem neke velike nade u ta dva para salomona, ove xr mission (model i za grad i za trail a u realnosti ni za jedno jer su teške za asfalt a glatke za kamenje i korenje) su čak bile i na lepljenju kod obućara a biće da ni razvikani model xa pro 3d neće videti još previše kilometara jer su od prvog dana krute kao da su ih u mermeru izvajali

I TU SE VRAĆAMO NA NASLOV, podmukli plan je da odem u grad i pokušam da u prodavnicama pronađem bilo koje od patika koje sam gledao onlajn, da isprobam i odredim pravu veličinu, pa da se onda vratim kući i pronađem gde je koji model na najboljem sniženju i naručim ga direktno od konkurencije.

Nema komentara:

Objavi komentar