04 studenoga 2021

idemo junački

u nadoknadi ću samo u OCD (opses kompuls) stilu da nakucam po par reči za svaki dan i unazad da to postavim na blog, jer mi nekad može zatrebati da se setim gde sam išao :-)

elem blog za četvrtak posvećujem kratkom trčanju u sredu, a plan je bio sledeći:
otrčati na jednom od omiljenih uspona Tempo deonicu od 20-ak minuta i postaviti neki reper za ubuduće, jer sam tu nekada držao rekord (na Stravi i inače) od nekih 18 minuta za 3.66km i valjda 240m uspona (zaboravih u trenu) a sada mi samo stoji neki rezultat od 20-ak minuta što je dovoljno za drugo/treće mesto.

i rekoh da napravim taj prvi korak, izmerim formu, pa da imam polaznu tačku
za KOM mi je trebao prosek od 5'18''/km
i krenem onako malo ambiciozno no krivo mi pokazuje prolaske i kad sam na asfaltu prešao 1km na satu nisam, nego tek 30m kasnije a to je desetak sekundi, i sad koji mi je zaista bio prolazak?
na 2km mi zazvoni BIP i kaže drugi kilometar 5'30'', no nije samo to, nego je udario toliko jak južni vetar da mi se činilo da stojim u mestu, i da mi je potreban dvostruki napor

i tu okrenem natrag, rekoh ajd bar sam stigao do pola tj do 60%
i kod kuće se ispostavi da sam taj deo otrčao po 5'18''/km, a u trećem kilometru imam dugačko zaravnjenje gde baš može da se poleti
tako zaključim da sam prerano odustao, što i nije bitno, i još zaključim da sam praktično išao taman ritmom
tako da nije sve propalo, barem sam nešto saznao
eto

PS
osim onih plavih heatmaps Strava je omogućila i osobne crvene heatmapse i koliko vidim malo je ulica kojima nisam prošao :-) 




Nema komentara:

Objavi komentar