23 studenoga 2021

MOTIVACIJA!

setio sam se kako ću da pretrčim puno kilometara!
ne može ono "ej odoh ja na trčanje" jer mi se uopšte nešto naročito ne trči, nego ima trik koji je uvek palio, a to su Strava izazovi da ne kažem čelinzi.
problem je što sam obrisao stravu sa telefona pa bih morao opet da napravim nalog, no barem je to pet minuta posla.
onda treba odabrati ime i eventualno prezime, nešto tipa Žuti Kamen ili Teretni Vlak, mogućnosti su nepregledne ali mi recimo Parni Valjak deluje malo pretenciozno.
a mogo bi bit i neki selebriti, tipa Đoni Dep ili Vitez Oluje.


što reče Balašević "to ne bira pamet, nego srce"

i onda pogledam koji sam na listi sa pretrčanih... 
(uključuje Excel jer nema pojma)...
...
... 
123km u novembru 
(samo 123??? iz daljine odjekuje plač majke božije!) 
i onda budem nešto tipa u zadnjih 10% ili već gde, pa izračunam prvih 5000 koliko će imati do kraja meseca (projekcija) pa krenem u lov, pa mi porastu apetiti, pa pogledam koliko treba za prvih 3000 ili već koliko, i tako preko noći uđem u formu, pretrčim milion kilometara i postanem mlad zgodan brz i lep.

ovaj blog bi trebao da bude prepravljen, tj da do kraja dana doživi drugo poluvreme ako pokrenem nešto po tom pitanju, no ključna reč je AKO, tako da... bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar