09 studenoga 2021

oće piški neće piški

kažu da će danas biti poslednji kišni dan
(lažu te dušo, lažu)
juče sam odabrao pešačenje pod kapuljačom i kući vratio jaknu od 20kg, koja je kao nešto u najavi nepromočLJiva ali mic po mic spoljni sloj ipak upije nešto vode, valjda, jer od čega bi bila toliko teška
a bilo mi glupo da nosim šuškavac, naime novi šuškavci su nam super ali AK APATIN piše tolikim fontom na drečavo žutoj podlozi da deluje kao da sam neka anti covid anti teroristička anti oči anti naočari za sunce jedinica
mislim nije mi nekako u prirodi da hodam gradom kao neonska reklama pod rotacijom
obzirom da su oba povelika možda na jednom prelepim to ime kluba na leđima i ostavim samo onaj lepi logo s prednje strane na kojem ionako sve piše
razmišljam da li pištolj za vruće lepljenje neće oštetiti materijal šuškavca, a kao nalepnicu mogu upotrebiti jedan od brojeva sa hendrix polumaratona kakvih imam u rezervi jedno 200 komada

u ostatku dana sam uz tandrkanje kiše po olucima pogledao još jednog dr hausa na odloženo i još malo prelistavao stare polar fajlove iz 2015 iščuđavajući se kako sam uspevao toliko da treniram a i pitajući se zašto sam tokom leta iz dana u dan išao na trčanje i tek povremeno vozio biciklu, stvarno ne razumem logiku deset trčanja od sat i po dan za danom po toplom vremenu
mislim kao biciklista ne razumem, ili barem kao ex to isto

nakon onog cross polumatarona u sl. brodu sam propustio vikend ili dva pa otišao na Plitvice i to mi je jedino odustajanje tamo, nešto mi se desilo sa stomakom negde na onoj tački gde nas šalju na "out & back stretch" i tu sam odustao, pa umesto dalje stazom skrenuo odmah desno putem ka ličkoj magistrali i odmah nakon par krivina čučnuo u lišće i israo nešto što je izgledalo kao tri velike tegle ajvara prosute na gomilu

nakon toga sam jedva dohodao nazad do Mukinja pa mi je sveukupno ispalo 29km trčanja i 11km šetanja za 2h15 + 2h što sa sve sranjem i dodatnih par km jogginga još uvek izađe na respektabilnih 4h30 za čoveka sa tajfunom u crevima, no nije mi se hodalo stazom među ostalima u onakvom stanju, a jedna medalja više ili manje mi zaista nije ništa značila

zanimljivo je ono što sledi
nedelja - plitvički maraton/šetnja sa zagrevanjem i dvaput gore dole na ručak suma sumarum 48km
ponedeljak ujutru - mtb 90km, vodio sam Lolu tim putem kojim ranije nikada nismo prošli, i dole u serpentini pronašli papire ali ne i govno koje je pojela neka divlja životinja
utorak još ranije ujutru - mtb 104km, do Korenice pa serpentinama na neko brdo sačuvaj bože pa nazad
nakon toga smo otputovali kući
sreda - u Valjevu 21km planinski polumaraton za 2h, lagano trčanje
četvrtak - valoviti polumaraton 21km za 1h45', tempo trčanje
petak - hard core 21km planinski trail polumaraton sa usponom iznad manastira i 4 kruga za 1h57' (!)
subota - najteži mogući trening trail-om preko brda do kanjona pa drugim putem nazad, nagibi i preko 20% i opet nepuna dva sata trčanja

kad pogledaš, sa takvom staminom mogao sam trčati dva kruga (maratona) na Plitvicama ali eto, da li dehidracija ili sam nešto preračunao sa kafom viška ili već zašto, uglavnom ništa nije prošlo po planu/loju