28 studenoga 2021

sedamnaesti Poslednji Lep Dan ove godine

pronašao sam na jednoj od meteo stranica ovaj grafikon ruže vetrova gde tačno piše koliko sati godišnje kojim smerom vetar puše na određenoj lokaciji. dakle kod nas najviše južni a najmanje severoistočni što mi je pomalo čudno jer nekako leti i kada je stabilno vreme uglavnom duvaju neke istočne varijante, ali možda je to samo oko podne a ne celog dana pa otud ne previše sati na godišnjem nivou.


nedelja je bio još jedan dan u nizu savršen za fotografije crnih oblaka na plavom nebu, pomalo neurotično ali na neki način zanimljivo. nakon dva dana trčanja "nisam bio pametan" šta mi je najbolje - ubiti se od trčanja nema logike jer sam u petak imao skroz dobro + u subotu skroz umorno trčanje, pa je izbor bio između bike&hike ili bike&jog ili samo bike, što se pokazalo kao ispravan izbor. biće dana za trčanje, eto koliko od sutra. 

jeste da sam (naravno) imao logičnu ideju, pošto sve gledam kroz prizmu matematike i to one najprostije, da zaređam 4 dana trčanja od petka do ponedeljka, da odmorim u utorak jer je poslednji dan novembra, i tako spreman i odmoran utrčim u decembar. no nije nikakvo Svetsko tako da nema veze, nek ide kako ide. 

elem sutra tj na Dan Republike bih opet trebao da odem da nahranim one dve mačke koje je neko izbacio u jarugu pokraj puta, danas nismo stigli da odemo i na tu stranu a za večeras je najavljena teška kiša, nadam se da će umeti da nađu neko koliko-toliko suvo prenoćište. imam ideju da pronađem neke dve prečice do njih pa ako me sreća posluži možda ispadne i zanimljiva ekspedicija, a ako ne, vraćaću se par puta napred nazad, dodati još nekoliko kilometara i vratiti se kući posran mokar i umoran. bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar