06 studenoga 2021

a danas najjunačkije

kao da sam znao da mi je odmor potreban, juče sam organizovao jedan solo hajk za probrano društvo, kao što mu ime (solo) i kaže.
šuškavac drečavo žute boje da me ne ubije neki lovac u šumi, na kojem piše AK APATIN da bi me ipak možda ubio neki lokalni lovac koji može da pomisli da je to negde u Hrvatskoj.

prošao sam i onim čuvenim stepenicama ali naravno nizbrdo, nisam baš toliko lud da se penjem u natopljenim patikama koje su po kiši 100g teže nego inače.


malo sam fotkao maglu tj oblake, malo planirao neke blogove (koje evo nisam napisao) i tak.
no glavno iznenađenje je došlo jutros dok sam još bio u krevetu.
jedna drugarica (nije to što mislite! čitaj dalje!) koja je atletski sudija mi šalje poruku i pita me dolazim li na trku.
rekoh verovatno me pita za ovaj dijabetičarski maraton u beogradu (to je valjda sledeće nedelje) ili već koja trka ima u beogradu (jer je ona iz bgd) tek ona mi odgovara ULIČNA TRKA VALJEVO

???????

krenem da tražim, nigde ništa, pojavljuju mi se neke trke iz 2005 u pretragama, na fejsu ništa, eventi ništa.
šaljem u lokalnu viber grupu pitanje ali svi spavaju, niko da pogleda poruku dobrih par sati
drugarica mi telefonom (koji ima kameru u rangu one na digitronu) slika neki papir i šalje u privitku, pokušavam da rastumačim ali za razliku od krimi filmova gde uvećanjem dobijaš sve više detalja (hah, kako da ne) naravno je sve mutnije i zrnastije i vidiš svako treće slovo

napokon se neko budi iz viber grupe lokalnih sportista i šalje mi raspis, ja šaljem mejl, odgovaraju mi da su moguće prijave na startu, ETO ZAŠTO SAM SE JUČE ODMARAO, telepatski

ukratko, već treći dan lije kao iz kabla, imam bici Briko šuškavac i nepromočljiv kačket a za dole nemam pojma šta ću, verovatno ću do tamo navući neki donji deo šuškavca koji ću skinuti, a noge ću namazati kremom za sunčanje i ostati u bickama pa ko živ ko mrtav na kišurini i vetrovitih +7°
:-/

Nema komentara:

Objavi komentar