01 studenoga 2021

leto leto leto

ne znam da li da se pohvalim kako sam ISKORISTIO par lepih dana ili da se žalim što nisam trčao, ali nakon onih planinskih 29km nisam ni očekivao da ću biti jako raspoložen za ikakvo pristojno trčanje

pa je opcija bila ili solo bajk, ili bajk & hajk, a (pak) obzirom na to koliko je blata i vode bilo na onom planinskom trčanju, varijanta sa nešto puno hajka mi nije bila privlačna

mislim sve je to lepo kad se naknadno gledaju slike i na mapsima tražiš gde si se sve zeznuo ili nisi, ali dok nosiš biciklu po putu koji se slabo koristi pa malo preskačeš trnje koje se pružilo popreko a malo gacaš po blatu, to baš i nije neki provod, nema potrebe naglašavati

nije ni leto, kada je najsuvlje, idealno za hajk jer si po ceo dan u roju mušica pa do kraja izleta dobiješ upalu pola ručnih mišića i povredu zvanu teniski lakat

tako sam u dva dana prešao 82 + 92km na velikom MTB-u, s tim da sam prvog dana išao u silna istraživanja i proterao točkove kuda nikada nisam, iako se ne radi o bogzna udaljenostima nego prosto o nekim zanimljivim sporednim putevima

čak sam se spustio makadamčinom kuda sam samo jednom u životu ustrčao praveći neki sumanuti krug, i kad sam došao na mesto gde smo tada prešli rečicu, tu je bio nabacan plast granja pa nisam mogao da se provučem, te sam morao da zagazim u ono što ionako (ne bez razloga) zovu gâz, s tim da sam uspeo da desnu nogu držim na pedali a da ugazim samo levom nekoliko puta

problem sam "rešio" tako što sam iscedio čarapu, pa je obuo na drugu nogu i ubacio u suvu sprintericu, a drugu suvu čarapu sam obuo na smrznutu nogu pa je ugurao u vlažnu sprintericu koju sam prvo malo iscentrifugirao jakim zamasima a zatim joj unutrašnjost brisao rukavima dugog bici dresa

ovog drugog dana od 92km sam napravio jedan od standardnih ali jako lepih krugova sa pogledom na planine, nije mi smetao ni vetar, nekako je sve išlo glatko i bilo mi je čudno kako mi nekada na vožnjama od 40km deluje da sam se već dovoljno namučio a kako mi sad odjednom sati prolaze bez ikakvog napora

šteta što mi takva forma nije trajala cele godine, šta da se radi
mesec sam završio sa samo 233km trčanja i stigao do (opet) samo 2017km tokom cele godine, fuj
zato je bilo malo više bicikle, valjda se i to negde računa