24 studenoga 2021

naučnici i ženski plasman

"The Short Symphony, or Symphony No. 2, is a symphony written by the American composer Aaron Copland from 1931 to 1933. The name derives from its short length of only 15 minutes."

Tako kaže vikipedija i na jutjubu je do sada za nepunih 7 godina stigla (simfonijica) do 5747 pregleda što je negde oko 70 mesečno, dakle svakog dana na to kliknu po 2.3 osobe odnosno po jedan čovek žena i dete (1.0 + 0.9 + 0.4).

A Zvonko Bogdan kaže 
"Sve je manje dobrih tamburaša
Fijakera, snaša i salaša
Sve je manje konja, konja koji jure
A, u stvari, nikuda ne žure"

ja bih samo ovo na kraju promenio u "sve je više konja koji jure a u stvari nikuda ne žure" jer to savršeno opisuje stanje u saobraćaju poslednjih 20 ili više godina.

to je bio svojevrstan meddley vesti i novosti iz mog inboksa i sa Boem radija koji sam uhvatio preko one Radio Garden aplikacije pa povremeno pustim neke kafanske pesme u cilju istraživanja gde je balkanski mentalitet tačno skrenuo sa prave putanje i odlutao u jarugu. sve neke žalopojke, sve neki cvrčak i mrav fazon, ceo život radili šta su hteli odnosno nisu radili ništa i sad kukaju nad svojom sudbinom kletom, upropastili mu žene i kafana kao da se on ništa nije pitao, samo jadan išao gde ga je nevidljiva ruka vodila.

evo vidim sa se svi ljute (nastavljam sa fejsbuk vestima) na Nobela jer je pronašao dinamit a eto niko se ne ljuti na onog što je pronašao alkohol koji je sigurno pobio ljudi isto koliko i dinamit plus dobrovoljno haha, ali ne, to nikom ne smeta, samo viču ne verujemo nauci, nauka je stvorila i nuklearnu bombu, svi naučnici su plaćenici zlih sila.

obzirom da sam se juče samo provozao par sati nemam šta da prijavim od TRENINGA jer sam odustao od strava čelindža iz prostog razloga što JA UOPŠTE NEMAM TE KILOMETRE koje imam u excelu, morao bih to sve da "podižem" na stravu ili da krenem od nule, a milijarde ljudi su pretrčale već po hiljadu kilometara i hendikep je preveliki.

Strava ti pokaže 20 ljudi po stranici pa da bi došao do 1000 moraš da klikneš pedeset puta na onu desnu strelicu, i kad sam video da po kilometrima nikad neću stići do 300 onda sam profiltrirao da vidim koji bih bio MEĐU ŽENAMA, i kao što vidite da bih ušao u prvih hiljadu žena morao bih da imam 250km a ja sam imao samo šta rekoh 123 dakle too much za samo sedam dana, i tako odoh opet na bajk... 


nadam se da ću u decembru da se setim na vreme ovoga pa da napokon krenem da trčim, tako smo i onih godina biciklizma novembar uglavnom ostavljali za odmor jer prestanu sve trke, onda u decembru pripreme za Pripreme jer ne možeš da odeš na pripreme mrtav nepokretan nego već u nekom hvatanju zaleta, i dalje već sve po redu.

Nema komentara:

Objavi komentar