27 studenoga 2021

planine i doline

prevrtljivo vreme
danas će se održati lokalna trka rekreativnog karaktera "Povlen trail".
prošle godine smo istog datuma otišli na planinu jer je u gradu bila magla a gore sunce.
ovog novembra će za promenu gore biti više oblaka i puno niža temperatura.
da ne pominjem blato jer je noćas dugo pljuštalo.
pravila ne postoje,
danas će puno lepše biti kotrljati bike po asfaltu i brdašcima prema severu.
a ako se ne raziđe magla onda prema jugoistoku jer odatle duva vetar pa će odmah iznad grada biti puno lepše.


a možda stignem da malo i potrčim.
ne moram mnogo, jer sam juče pretrčao čitavih 18km, jeeeejjjjj!
na-po-kon!
dugo je bilo hoćem nećem hoćem nećem nećem nećem i na kraju fingers crossed krenuh.
ne pamtim kada su mi noge bile toliko trome sa osećajem nadutosti.
i delovalo mi je da trčim jako sporoooooo.
nisam nosio sat i hrm traku nego samo telefon, jer sam se plašio preloših parametara pa rekoh bolje da ništa ne znam, da trčim "u mraku" informacija.
i kadenca mi je delovala prespora.
kao da nosim džak nečega na leđima.

začudo nakon približno 5km na vrhu prvog uspona odmah nad gradom sam imao prosek 6'11'' što mi se učinila naučna fantastika, osećaj je bio da sam bliže 7'/km.
nakon toga par gore-dole zezancija, malo makadama, malo jače dole-gore, i završni spust u grad do Lidla gde sam ostavio biciklu.
sveukupno mi je izašlo 5'48''/km i kući sam dopedalirao kroz grad sa smeškom u krajevima usana, delimično u neverici koliko sam brz haha.
imam još 4 dana novembra da podsetim noge što to beše trčanje, i da ih pripremim za decembarski blues gnjus.

Nema komentara:

Objavi komentar