29 prosinca 2012

J.J.F. (nije J.F.K.)

koliko sam shvatio, neki su imali problem sa nazivom mog FB-bloga!?


pretpostavljam da neki telefoni ili tablet-i nemaju dobro podešenu ćirilicu, jer nemam drugo logično objašnjenje. mada mi je i ovo vrlo nelogično u 2012-oj, jer ja oduvek na svim svojim kompjuterima vidim i kineska i arapska slova...
kako bilo, tek da objasnim da se radi o šaljivom načinu naslova pesme od Rolling Stones-a "Jumpin Jack Flash", a prema legendi, radilo se o nekakvom baštovanu koji je proletao ovamo-onamo pored prozora dok je grupa razrađivala skicu svoje pesme, i kad je Mik Džeger pitao "kakva je to buka?", Kit Ričards mu je odgovorio "to je baštovan Džek, Skakućući Džek".
tako sam i ja to uzeo kao ime profila jer po engleskoj "otpozadi" gramatici J.J.Flash bi bila munja, odraz, odbljesak, koji je dobio ime po J.J., Skakućućem Džeku, a u tom trenutku je to savršeno odražavalo moju FB pojavu tipa "sad ga vidiš sad ga ne vidiš".
e sad ja razumem kako neko ko nema u telefonu ćirilicu nema način da uopšte potraži taj profil na FB-u, ali preko zajedničkih prijatelja ili kroz odgovor na moju poruku ne bi trebalo da mu/joj bude problem stisnuti šta je potrebno i uhvatiti u letu tu ima-je-nema-je Munju :-)

Nema komentara:

Objavi komentar