27 prosinca 2012

cik-cak (nije vata)

tako to teče, već neko vreme: red trčanja - red bicikle.
stara oprobana dobitna kombinacija.
kad se noge umore od jednog, ujedno se odmore za drugo.
nekad se to i spontano pogodi, dogodi.
do prošlog petka, na primer, sam se raspao od svega.
i u subotu smo išli na neko pešačenje, treking, kako god.
pa sam u nedelju trčao 2h kroz sneg i bljuzgu.
e, ponedeljak i utorak su bili na bicikli, 3h + 5h!
pa sam se u sredu raspao od bicikle,
tojest "probudio se raspadnut" :-)
i šta ću, otišao na trčanje.
ionako sam imao samo 1h20' fore, rekoh, udri do temelja!
krenem na jedan od default-nih krugova, za koji mi treba 1h18-1h20.
i dođem kući nakon 1h10, da ne poveruješ.
štaviše, ostalo mi vremena da se istuširam pre posla ;-)
nije da sam divljao, a nije ni da nisam "žurio"...

upravo mi Lola čita vest, i ceo tok skreće neplaniranom putanjom:
"sedam godina otkako je umro Boža Grobar!"
hmm, to je lik koji je godinama bio DJ u Domu Omladine,
a po faci me je potsećao na Bebeka.
onako crn, kovrdžav, neobrijano-polu-bradat, zapušten...
posle njega je došao neki tzv "Ćuran", totalna kretenčina.
taj Ćuran, jedne godine na zimovanju na Divčibarama,
došao je do našeg stola i sve nas pozvao napolje,
kao "da nam nešto kaže".
a kad kažem "nas", tu je bilo svačega, između ostalog
tip koji je mogao da ga sažvaće sa rukama vezanim na leđima.
jako smešno je to bilo, taj Ćureći Incident :-)

a te zime, nas 5-orica, bili u vikendici od frenda, školskog.
išli na skijanje, pamtim da smo imali poljski WC,
a vikendica bila baš extra, sve osim tog WC-a.
jbg, ono kad moraš u sred noći da pišaš,
pa hajde na -10°C hodaj 20+20 metara, ajojjjjj!!!!
snimali smo i spotove.
Tutti Frutti, Good Booty :-)
da te bog sačuva.
dugo sam imao tu kasetu, sa snimljenim šou-om.

a bila je i neka mala Sanja, mislim da je 90% bila Sanja?
ako smo mi imali po 16-17 god, ona je imala valjda 15?
i mi se svih petorica u nju kolektivno zaljubili :-)
svako drugo veče išli kod nje na palačinke.
njeni isto imali vikendicu gore. a Majka joj bila anđeo.
mislim ko drugi bi svako veče pekao palačinke za pola tuceta ludaka?
a što jes - jes, valjda smo joj delovali OK?
svi smo bili dobri đaci, matematički smer, prosek 5.00...
i tako, malo na skijanje, malo u disko kod Ćurana,
malo blać-truć sa Sanjom i ko-god-je-bio-s-njom.
prošla je ta zima, zimovanje, kao i ceo život što je prošao.

(u međuvremenu se javlja prvi Frend, šalje zahtev na FB,
razmenjujemo čestitke i utiske, eto tako život treba da izgleda)

da nastavim dalje od početka...
sutra će se nastaviti moj (ne)suđeni cik-cak.
nakon jučerašnjeg divljeg trčanja, i današnje bicikle,
sutra imam na poslu obaveze od 11-16 (ja kao hirurg...)
tako da, dok dođem kući, biće već mrak :-(
jedino mi ostaje jutro, a ja dao-bog rano ustajem.
plan je - trčanje od 08-10, pa šta god tu upadne.
već zavisno od toga kako mi "čučne" doručak, 
smisliću sebi neku mazohištinu, ako je to prigodan izraz.
uostalom, čitaćete i o tome, kao i o svemu drugom :-)

Nema komentara:

Objavi komentar