23 prosinca 2012

"Video killed the Blogging Star"

možda zvuči perverzno žuriti na trčanje "dok još nije otoplilo", ali na jurošnjih -3° je sve još uvek bilo zaleđeno, tako da sam se nadao da nigde neće biti blata. valjda.

suprotno najnovijem trendu da se POSLE trčanja pojede 5 krofni, ja sam jutros pojeo 5 komada pite bundevare, PRE trčanja. za par dana ćemo na Blogu dobiti analizu plus0va i minus0va takve strategije. valjda.

u međuvremenu je naša Veterinarka, inače jedna jako posebna cura koja voli da udara 'nekcije nedeljom, našpricala ovaj čopor pobesnelih zverčica u dvorištu. valjda.

a od sutra su najavili značajno otopljenje tako da ću narednih dana na bicikli moći da odmorim noge od trčanja, iako mi deluje da im ovih današnjih 2h20' nije ništa naškodilo. valjda.

u nastavku ide titl od videa koji sam popodne stavio na youth-yuob:

e, evo sad, ovde gore je dalje uzbrdo,
a odozdo dam došao
sad ću da probam da "naguzim" kameru u rukavicu
pa sve to da zaglavim
u ovu traku
na glavi...
i sad da vidimo...
(da uzmemo još jednu rukavicu)
... kako će da funkcioniše nastavak trčanja uzbrdo.
rekoh ja nije ni ono dole bilo
naivno
sad ovo možda snima nebo...
možda snima
bog će ga znati...
možda će sve biti mutno...
dole je reka Gradac,
ovo su brda saaaa...
sa obe strane.
nemam nikakvu štopericu
da vam pokažem sad tu neku brzinu...
mada brzina verovatno
nije neka.
ovo je neki kamenjar
koji ovako kad je u snegu
i nije toliko
težak za trčanje...
prosto sneg
ovo poravna...
evo samo pogled unazad, buuuuuu,
a mi idemo dalje gore.
e, i sad je ravno,
sad mogu da izvadim sranje (telefon).
evo kako sam izgledao,
bog te pita...

Nema komentara:

Objavi komentar