26 lipnja 2014

opet 100/100

dan za danom
već sam pisao o tom fenomenu
nekad mi tako dune, da ponovim, kao loš đak
ili kao neko ko je dobar u nečemu pa mu nikad nije dosta
ili nešto na sredini

tako sam nakon onih polu-pametnih 10km od 100/100m juče razmišljao šta bih mogao da radim
pa sam hteo na biciklu, kao da se odmorim, da bih danas opet trčao
i lola reče da je oblačno i da duva i da su najavili pljuskove, i kao da je pametnije da opet odem na trčanje
odem ja, okej
parkiram biciklicu na izlasku iz grada
noge drvene da drvenije ne mogu biti
pomeram se brzinom kućice na drvenim nogama
kako beše, sojenica
e tako sam trčao
i rekoh, ima da okrenem posle 500m i da se vratim nazad, da upišem u svesku da sam trčao JEDAN KILOMETAR, da dođem kući i da gađam lolu ovim patikama u glavu, da sednem na biciklu i da odem lepo ko čovek da se provozam biciklom pa neka padaju i sekire ako oće

ali hajde, trčkam lagano, čekam da vidim da li će da mi se odvežu noge
(odmah da kažem, da ne čekate kraj, NISU)
i kao dal da trčim neki tempić, nema šanse, umoran
dal da odem negde uzbrdo?
mislim se, jbt ne mogu po ravnom da se pomeram, ko će još uzbrdo da trči...
pa dal da idem neke promene, sve mi deluje dugačko.
i rekoh, ma nek ide sve u peršun, idem opet one 100/100m

sad ću vas poštedeti pet kila računice jer je zagrevanje bilo 2250m pa sam onda računao koliko da trčim u jednom pravcu (a sve vezano za jednu česmu pored puta) da bi mi stotke ispale okruglo u kilometrima, a da na kraju ne bude 2250 nego 1750m zbog okrugloće zag/odg/revanja (reva, kao magarac) no nekako sam sve zrihtao da valja i ispalo je 4km do/od + 8km stotki.
a te stotke sam završio malo ispod 34 minuta, dakle 4'14''/km, čak za trunku brže nego juče.
a na ovu stranu je puno jače valovit teren.
eto ti ga sad.
svašta.
doduše oba treninga su uslovno rečeno "spora" jer to može da se vrti i po 4'/km, ali hajde, posle onih 40km u subotu stvarno nemam pojma koliko treba nogama da prožive.
tj nije problem u 40km nego u zadnjih 10 koje sam malo da izvinete spičio.

danas, pojma nemam šta ću.
vetar je malo stao.
a mnogo mi je da ne trčim danas, ni sutra, ni prekosutra skroz do 20h uveče.
to zvuči kao da ću da startujem neku noćnu ultru a ne trkicu na 6km.
pa bih radije još danas nešto trčkarao, i sutra se provozao.

Nema komentara:

Objavi komentar