17 ožujka 2015

56 (???) :-/


pa ne znam
radi se o tom testu, o tom novom satu (štoperici), o toj nekoj ideji da je moguće premotavanje života i vraćanje u neke ranije živote, preživljene i proživljene
možda jeste, možda nije, ovaj blog tajnu krije
polar to sada narodski naziva fitnes test, a mi sportisti smo ga oduvek zvali ve-o-dva-maks, odnosno maksimalni utrošak/potrošnja kiseonika
i tako je bolno, i tako je teško ("i tako je divno, a tako je prazno" beše to citat) oprostiti se od nekih brojki koje su ti nekada značile SVE, pa usvajati neke nove brojke, tipa, kažu ti da ti je taj famozni indeks ispod 60 a nekada je bio preko 70
što je isto kao i kad ti kažu da su ti godine iznad 50 a nekad su bile ispod 35...


no dobro, svako kad-tad završi u čitulji, a što reče onaj mangup antiša zjec, "dođe mi da se što pre ubijem, pa da ne dočekam da vidim sebe u čitulji, jednom kad umrem"
dalje kažu da sam iznad proseka
to bi trebalo da zadovolji svakog prosečnog korisnika (bilo koje) aplikacije međutim, ako sam iznad proseka, očekujem puno više (od sebe, ali i od aplikacije. to jest, sebi bih i progledao kroz prste, ali ću aplikaciju smrtno da zamrzim ako mi iznese činjenice koje mi se ne dopadaju!)
dakle fakat je da od moje generacije, deset posto treba odmah zakopati, dvajes posto treba zakopati sutra, ostatak prekosutra, a svakog desetog možemo da proguramo kao "sportistu"
s tim da su tu spojili sve "vrlo dobre" i "odlične"
dobra fora, to spajanje kao kad u školi spojiš sve koji "razumeju skoro sve" i one koji su dokazani genijalci a ja ne volim spajanja


štaviše, alergičan sam na njih!
nisam ja ni lens armstrong ni haile gebreseLJasije, nemojte nas mešati kao što nisam ni neki bilo koji rekreativčos koji je kupio fensi štopericu, a nadam se da nisam ni u sredini između te dve krajnosti
volim krajnosti, pa to ti je
evo upravo zato se često događa da pišem ili o svačemu ili ni o čemu
no sve to na stranu, treba nekako, kako god, preskočiti onih 60
najlakše je skinuti nekoliko kilograma, jer se maksimalni utrošak obračunava po kilogramu telesne težine, a ako iz automobila izbaciš putnike sa zadnjih sedišta on bi trebao da ide brže uzbrdo


dalje
malo pametniji treninzi
tempo lagani tempo dužina dužina dužina, sve je to više pogodno za održavanje forme nego za njeno uzgajanje, a i to održavanje obično donese blagi pad poput onoga kad bi rešio da sediš kući i štediš pare a da ne ideš na posao, pa mic po mic makar kupovao samo hleb i čaj, ušteđevina će se osipati
u tom scenariju posao odnosno zarada bi bili ono što ja zovem "pravi" treninzi
kako rekoše u komentaru ovog TESTa, "dostizanje ovog nivoa je verovatno zahtevalo dosta uloženog truda", e pa sad je prosto glupo sve to pustiti da ode "niz vodu"...


još jedna stvar koja me intrigira je ovaj obračun "dnevnih aktivnosti" koji mi po pravilu stigne negde do 200-300%, pa pretpostavljam da bih nakon recimo dve nedelje trebao da izvadim prosek iz svega toga, i da pronađem ono što mi je neka "mera"
odnosno, da te procente prevedem u Poene, i da to tako shvatim da mi je recimo 220 poena prosek, ispunjavajući koji sam konstantno u nekom "tek malo umornijem od poželjnog" stanja, pa da onda pokušam da efikasnijim i kraćim treninzima to svedem recimo na 200 poena (prosek) i da vidim kako ću se osećati, koliko umoran koliko oporavljen na dnevnoj bazi, sa tako postavljenim "osiguračem"
mislim, kad već imam tu igračku, bar da se malo njom i igram a ne samo da je nosim na ruci kao teg misleći da ću trčati brže jednom kad ga skinem


eh da
kažu da se ovaj test radi na mesec i po, međutim mislim da dosta na njega utiče trenutak u kojem ga radiš
pa tako može da se desi da ne bude isti "rezultat" jutro nakon teškog treninga i veče nakon dana odmora, tako nešto
pa razmišljam da ne može biti neke velike štete ni ako ga radiš svaki drugi dan, čisto da se proveri da li ta štoperica zaista uvek dođe do istog zaključka, ili može da je prevari stanje organizma na day-to-day osnovi


evo odložio sam završetak bloga za 5 minuta i prilegao opet, sad mi pak pokazuje 57, nije loše, ovim ritmom ću do Tur d fransa biti u boljoj formi od Fausto Kopija, ako on uopšte još uvek vozi

Nema komentara:

Objavi komentar