27 rujna 2016

da-nas-nam-je-di-van-dan

kao što naslov kaže evo me s nekog Rođendana pa dok hodam od ulaznih vrata prema krevetu, usput bacajući po podu čarape i gaće kao neka glumica, rekoh daj da na telefonu otkucam jedan "post race mikro-blog".

nakon što sam u nedelju napregao noge malo više nego što su navikle na ovim štedljivim trčkaranjima, jedva sam dočekao da se malo bacim na biciklu.

ponedeljak 2h jačeg Tempa,
utorak 3h jačeg Tempa.
srokam po tri kafe i juriš, a zima je duga i tek dolazi, pa ću imati vremena da ispravljam aritmije.

noge bi mi bile kilave da sam pokušavao da trčim, zato sam im i dao ovu dvodnevnu promenu.
sutra bih trebao da pokušam neko malo manje brdsko trčanje, da vidim ima li nekog napretka po pitanju toga koliko mogu da zagrabim i zamahnem u daljinu.
bu kaj bu...

Nema komentara:

Objavi komentar