10 srpnja 2017

u velikom stilu

kako to reče Sara Renar, kada tonem neka tonem u velikom stilu
ali ja nisam Sara
ja tonem neprimetno i bez stila
juče jeste bilo +32 i nije ni bilo valjanog razloga za popodnevno trčanje, ali sam ipak pokušao
odvezao se biciklom uz reku, krenuo uzbrdo pa mi se noge učinile nešto posebno umorne
uprkos osećaju prvih 3.5 minuta širim putem sam otrčao brzinama koje zovem OK
staza je bila sva u travi i korovu pa sam oprezno trčeći neprimetno prešao u hod
ne bi valjalo zgaziti na nešto što bi se naljutilo ako ga nagaziš
onda mi se pak dalje nije ni trčalo
kao da mi je neko iscedio volju iz nogu
okrenuo sam polukružno nazad i na onom širem putu u hladovini počeo da merim koliki je koji deo uspona
našao sam segment od tačno 200m i par puta otrčao dole pa gore, dok nisam bio siguran da sam dobro izmerio
tako sam jednom na nekom brdu izvan grada uradio deset deonica a da nisam ni planirao
hoću da kažem, 10x200m je sasvim fin trening, ako ga uporediš sa 10x0m
ustrčao sam jednom jako, i pomislio pa zašto da ne, ovo uvek mogu
spustio sam se na početnu tačku, zaleteo se opet i na pola sam stao
jedna i po dvestotka je bilo to za šta sam imao volje
nekako je lepše šetati kroz šumu
onda sam se popeo skroz na vrh brda, malo posmatrao okolne planine sa jednog vidikovca, i lagano strčao nazad drugim odnosno trećim putem
ukupno oko 4 kilometra trčanja i možda isto toliko pešačenja
daleko od nečeg što bi se moglo nazvati Trening, ali šta je tu je
bar sam relativno odmoran za posao, a to je možda i važnije
ovo će ionako biti leto-od-posla a ne leto-od-trčanja, a naročito neće biti leto-od-bicikle kao što sam planirao zimus jer je za biciklu potrebno još duplo ili duplo-duplo više vremena nego za trening trčanja

gledano unazad sada mi je žao što u Rakovici nisam trčao do kraja
kad sam već uhvatio dobar ritam, koji god da je bio, i kad sam video da idem po 4'23'', nisam trebao previše da računam
kontao sam da je to 7-8 sekundi po km sporije od 1h30 pa je to ispalo 2.5-3 minuta viška, a zaboravio sam da je staza dva minuta kraća
i praktično sam bio na istom rezultatu od prošle godine, i mnogo mi je značilo da se uporedim, a u deliću sekunde sam zaključio da sam neprihvatljivo sporiji i odbio da saznam za koliko tačno
glupost

imao sam pre desetak godina neke tu krugove blizu grada koje sam trčao kao Tempo
svaki trening tempo trčanja je bio "hronometar" biciklističkim rečnikom
eto nakon puno godina bih mogao da nešto od toga otrčim kao "kontrolu"
nekad se to sve mazalo 4'/km prosek, a danas?
istina će boleti kao šamar, ali ne onaj od jačeg boksera nego kao šamar od voljene osobe
ako neko ima voljenu osobu, kao što je meni ta osoba rekreativni sport, onda će znati na šta mislim

Nema komentara:

Objavi komentar