01 ožujka 2022

baba Marta

počela je i ta famozna baba Marta sa nešto malo pahuljica koje provejavaju nakon kišice koja je rominjala pola noći, prekosutra je najavljeno sunčano, sutra oblačno, juče vetar nosio sve pred sobom, i tako dalje, novo novo novo vreme, isto sranje.
negde sam čitao i kako je nesanica jedan od post covid simptoma s tim da nemam pojma je li ovo moje može tu da se ubroji.
bez obzira da li legnem ranije ili kasnije od uobičajenog, probudim se kao po nekom alarmu negde iza 02 i učini mi se da sam se full naspavao.
ustati u 02 baš i nema smisla jer šta bih mogao da majstorišem noću, jedino da pravim fotografije u tamnoj komori.
onda malo skrolam po mrežama napred nazad pogledam jedan tviter onaj gde nešto napišem i pratim odabrane ljude pa pogledam drugi tviter gde pratim budale i manijake, odgovorim na ponešto u mesindžeru za šta nisam ni znao da mi je stiglo jer nikad nisam ni uključivao one glave što lebde po ekranu niti druge notifikacije pa mi svaka poruka dođe tek kada odlučim da proverim ima li šta novo.
i onda polako krene novi talas prispavljivanja i oko 04 me već peku oči kao da sam se umivao kiselinom i poveća se nagon za spavanjem i tu negde zakucam sve do 06 ili skroz negde pred 07 u najgorem slučaju, i tada mi se po pravilu najviše spava, kao da uopšte nisam ni spavao onaj prvi deo od 21-22-23 do 02.
i onda mi garmin kaže kako mi san nije bio kvalitetan ili mu je nešto već falilo i kako ću biti ili malo umoran ili mnogo umoran ili manje oprezan, reaktivan, kako se uopšte prevodi alert?
kad kažem oprezan to je da se možda nečeg plašim ali ja sam uvek alert iako sam neoprezan, trčkaram bezbrižno kroz šumu i ni na šta ne obraćam pažnju ali uvek primetim kad negde šušne gušter ili kos preskoči sa grančice na grančicu, prosto sam tako alert iako sam neoprezan.
al dobro, neću se sad svađati sa garminom zbog toga što ne mogu da nađem odgovarajući izraz.

Nema komentara:

Objavi komentar