22 srpnja 2022

just another peace of meat

sad mi baš ne idu ove enigme sa pis of majnd i pis of mit, nešto izgleda da aboriđini samo googlaju just another manic, ništa drugo braćo burazeri
ja sam vam pak zagino sa aparatom
onim pritiskašem
znaš kad ljudi treba da umiru pa kažu on je bio čiraš on je bio pritiskaš
e pa tako
ne znam koji aparat je čiraš, možda neki akumulatorski

pita pre par dana komšija konzul
je li sale, šta ti to zuji
rekoh
komšo konzule, akumulatorski usisivač, haos ludilo, ponuda u inbokz, stoput mi čistija kuća s ovim čudesom
a oni tamo šetaju protiv litijuma! - reče konzul
ironija u tri slova, 
irony and ivory, 
living in perfect harmony

i tako mi je gotovo ceo dan prošao u aku radovima,
kao što nas je učio profa iz logike matematičke u srednjoj, 
pa kaže ako pe onda ku, pe implicira ku (P&Q)
neke reminescencije iz prethodni' životâ

ukratko, in shortest, unaj kraće, ujutru pijaca, pa ribanje betona prskačem pod pritiskom, tj pritiskašem, nikako čirašem, pa posao, pa drugo poluvreme agresije spram buđe, pa isto kao juče dva sata rikaveri vozikanja a usput sam nabrao pun ranac mladih kukuruza


i dobro, usput sam morao da bocnem/prcnem budalu koja je sprintala da me obiđe pa usporila da predahne, rekoh DA LI NE UMEŠ DA POPRAVIŠ ZADNJI MENJAČ PA TI JE UVEK U NAJVEĆOJ BRZINI, ILI SI PROSTO MAZOHISTA?
... na šta nisam naravno dobio odgovor, i ubrzao ostavivši krkana u prašini


Nema komentara:

Objavi komentar